برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی شرق کشور در سبزوار

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: جشنواره بازی‌های بومی و محلی شرق کشورو نکوداشت شهدای منطقه در شهر ششتمد سبزوار با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر پایان یافت.

جشنواره بازی‌های بومی و محلی شرق کشور در سبزواربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رضا خوش باطن رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی افزود: در بخش برادران تیم خراسان جنوبی به مقام قهرمانی رسید و ۲ تیم خراسان شمالی و جوین از خراسان رضوی به طور مشترک مقام دوم و سیستان و بلوچستان به مقام سوم این مسابقات رسید.

وی گفت: در رشته هفت سنگ برادران تیم‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی افزود: در رشته چوب کشی وزن کمتر از ۷۰ کیلو، شاهین کریم زاده از خراسان شمالی، مصطفی لولو از خراسان جنوبی و محمدکاظم قاضیان از خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

خوش باطن گفت: در چوب کشی وزن کمتر از ۸۰ کیلوگرم نیز رضا آذین از خراسان جنوبی، حامد ترک از گلستان و حسین شیخی زاده از سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقا را کسب کردند .

وی افزود: در رشته طناب کشی نیز تیم‌های مشهد و جوین از خراسان رضوی و تیم خراسان شمالی به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در بخش بانوان نیز در رشته چوب کشی کمتر از ۷۰ کیلوگرم تیم‌های تربت جام، خراسان جنوبی و گلستان و در وزن ۶۰ کیلو نیز کاشمر، ششتمد و جوین خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
 
خوش باطن افزود: در رشته هفت سنگ بانوان نیز تیم خلیل آباد و ۲ بخش مرکزی و احمد آباد مشهد اول تا سوم شدند .

نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی شرق کشور  در شهر ششتمد سبزوار با حضور ۳۳۰ ورزشکار از ۲۵ تیم منتخب از شهرستان‌های خراسان رضوی و پنج تیم از استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی و در رشته‌های هفت سنگ، چوب کشی و طناب کشی در دو بخش مردان و زنان و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد .

انتهای پیام//م. ن
 

پایان بازی‌های بومی ومحلی شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد کاظم غاریان
۰۵:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
من تو این مسابقات در رشته چوب کشی سوم شدم