فعالیت ۱۴۵ روحانی ویژه ماه شعبان در روستا‌های سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴۵ روحانی در ماه شعبان به ویژه سالروز ولادت حضرت، ولی عصر (عج) در نقاط محروم و روستایی این استان فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی می‌کنند.

حجت الاسلام عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی در فضای مساجد و مدارس، ایراد سخنرانی در قالب جشن‌ها و همچنین پاسخ به شبهات پیرامون موضوع مهدویت از جمله وظایف روحانیون مستقر است.

وی با اشاره به فضیلت‌های ماه شعبان بیان کرد: این ماه یک فرصت تبلیغی مناسب است که باید از آن برای ترویج معارف، سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از رواج اندیشه‌های ضد دینی بهره برد.

وی تصریح کرد: روحانیون و مبلغان بازگو کنندگان سنت و سیره نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصوم (ع) هستند و نقشی که آنان در ترویج ارزش‌های دینی دارند، غیرقابل انکار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روحانی مستقر در مناطق روستایی می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد چرا که امروز هجمه دشمنان اسلام و نظام در روستا‌ها نیز رخنه کرده است.

حجت الاسلام بزمانی اظهار داشت: یکی از بیانات جدی رهبر معظم انقلاب مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی است که به طور قطع سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان قرارگاه فرهنگی مسئولیت خطیری را در این زمینه به عهده دارد.

انتهای پیام/گ

فعالیت روحانیون در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار