به ریاست لاریجانی؛

جلسه علنی خانه ملت آغاز شد/سوال از وزیر اقتصاد در دستور کار

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام لاریجانی آغاز شد.

جلسه علنی خانه ملت آغاز شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یکصدو نود و نهمین نشست علنی مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 2 اردیبهشت) دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی و با حضور  242 تن از وکلای ملت آغاز شد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستورکار جلسه را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح قانون اصل ۴۴ قانون اساسی.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی اعاده شده از شورای نگهبان.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه‌ها و تبصره‌های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی طی سال‌های ۱۳۸۹ لغایت ۱۳۹۵.

گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (۲) ماده (۷۶) قانون تامین اجتماعی اصلاحی اعاده شده از شورای نگهبان.

بررسی طرح یک فوریتی الحاق موادی ماده به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اعاده شده از شورای نگهبان.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور.

سوال امیر خجسته نماینده همدان از وزیر اقتصاد و  دارایی.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار