تداوم بارش برف و باران درآذربایجان غربی تا فردا/ آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی از تداوم بارش برف و باران در استان تا فردا خبر داد واز مردم خواست از تردددر حاشیه رود خانه ها خودداری کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ بارش باران و برف و بهاری در آذربایجان غربی که از شامگاه دیروز آغاز شده است ، باعث آبگرفتگی معابر در شهر ها و سختی عبور ومرور برای مردم وبالا رفتن احتمال وقوع سیلاب در حاشیه رودخانه ها شد.

این بارشها که در مناطق مرتفع وشمال استان چون ماکو وچالدران  به صورت برف به  ۲۵ سانتیمتر رسید، راه ارتباطی ۲۵ روستا را بسته بود که با تلاش راهداران  بازگشایی شد.

امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اعلام آماده باش نیروهای امدادی استان گفت: بارش باران در استان که در ارتفاعات به صورت برف است  تا فردا ادامه خواهد داشت وبه این سبب از مردم درخواست می شود از تردد در مناطق پرخطر چون حاشیه رودخانه ها و مسیلها به سبب احتمال  وقوع سیلاب خودداری کنند.

بارش رحمت الهی باران باعث  سالم شدن هوای ارومیه که آلودگی آن  به مرز هشدار رسیده بود شد و با وجود ایجاد مشکل در برخی موارد موجی از خوشحالی وشکرگزاری  را در بین مردم آذربایجان غربی  به سبب  بحران کمبود آب در استان  به بار آورد.

انتهای پیام/ح

بارش  شدید باران درآذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.