تلاش میراث فرهنگی برای اشتغال زایی در باغملک

رئیس اداره میراث فرهنگی باغملک گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه بوم گردی، رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها نقش مهمی در اقتصاد آینده شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیر پیروزاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باغملک بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغیه بانک مرکزی ایران مبنی ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از همه علاقه‌مندان به فعالیت در این عرصه دعوت می‌کند.

وی با اشاره به اشتغال زایی برای جوانان افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار از همه علاقه‌مندان به فعالیت در این عرصه دعوت می‌کند.

وی  با تاکید بر ثبت نام در سامانه کارعنوان کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باغملک از همه مالکان، صنعت‌گران، هتل داران، رستوران‌داران و فعالان در حوزه گردشگری و توریست و کسانی که به این حوزه‌ها علاقه‌مند هستند جهت ثبت‌نام در سامانه کارا برای استفاده از تسهیلات دولت در حوزه‌های فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/م

گام برداشتن میراث فرهنگی باغملک برای اشتغال زایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.