راه اندازی سیستم پاسخگویی الکترونیک به استعلامات منابع طبیعی در آذربایجان غربی

سیستم پاسخگویی الکترونیک به استعلامات منابع طبیعی در دفاتر پیشخوان دولت آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مهندس موسوی مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی  گفت: با پی گیریهای انجام شده و در راستای توسعه دولت الکترونیک ؛ در روزهای آینده شاهد راه اندازی آزمایشی سیستم پاسخگوی به استعلامات منابع طبیعی در دفاتر پیشخوان دولت خواهیم بود.

وی ادامه داد: این موضوع بدلیل کاسته شدن امورات اداری و مراجعه غیر حضوری مراجعین در پاسخگویی به استعلامات اشخاص ؛ نهادهای حقیقی و حقوقی است که امیدواریم با راه اندازی آزمایشی آن در ارومیه  در آینده نزدیک بصورت جامع و گسترده از اوایل سالجاری در تمام شهرهای استان نیزاین سیستم قابل بهره برداری باشد.

وی افزود:این سامانه قادر خواهد بود بطور اتوماتیک درخواستها و استعلامات را جمع آوری و به کارشناسان ما ارجاع دهد که  کارشناسان مربوطه نیز در اندک زمان ممکن با بررسی اسناد و مدارک ؛ بصورت الکترونیکی اقدام به پاسخگویی خواهند کرد. پیش بینی این است که در فاز اول این سیستم در مرکز استان راه اندازی شده و در فازهای بعدی در شهرستانهای بزرگ استان نیز انجام شود.

 مهندس موسوی یاد آور شد:خدمات دیگری نیز در منابع طبیعی مقرر گردیده که در آینده ایی نزدیک به سامانه الکترونیکی متصل شود که برای نمونه می توان به صدور پروانه های چرا برای بهره برداران و دامداران روستایی اشاره کرد که این امر متضمن کاهش هزینه های مراجعین و جلوگیری از اتلاف وقت برای مردم عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/ح 

سیستم پاسخگوی به استعلامات منابع طبیعی در آذربایجان غربی راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.