ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دشمنان می‌خواهند با نفوذ، نظام را از درون متضرر کنند/مسئولان هوشیار باشند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان درصدد هستند تا از راه نفوذ، نظام را از داخل متضرر کنند و یا از بین ببرند.

رحجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ابعاد جنگ روانی دشمن در بحث نفوذ، اظهار کرد: با بررسی تاریخ می‌توان به این نتیجه رسید که آنچه حکومت‌ها را متضرر کرده، نفوذه بوده است.

وی با بیان اینکه نفوذ دشمنان در گذشته با امروز تفاوت دارد، ادامه داد: دلیل این تفاوت پیشرفت تکنولوژی‌های بشری است یعنی امروز دشمنان برای نفوذ ابزارهای جدید و نویی دارند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: اگر نفوذی‌ها در دستگاهی حضور یابند و جاسوسی کنند، مشکلاتی را ایجاد می‌‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با تاکید بر اینکه در مقطع فعلی دشمنان زیادی داریم، گفت: دشمنان درصدد هستند تا از راه نفوذ بتوانند نظام را از داخل متضرر کنند و یا از بین ببرند که با یاری خداوند و هوشیاری مردم و مسئولان آرزوی خود را به گور می‌برند.

وی با اشاره به اینکه مسئله نفوذ اهمیت زیادی دارد و رهبری معظم انقلاب تاکنون بارها در این مورد هشدار داده‌اند، اظهار کرد: مدیران دو تابعیتی در بحث نفوذ یکی از خطرهای جدی هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دو تابعیتی هم این طرف و هم آن طرف را دارند، همچون برخی که اموال کشور را بردند و به خارج  فرار کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشار به ابعاد مختلف نفوذ از جمله در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... تاکید کرد: بخش عمده تخریب‌هایی که علیه نظام انجام می‌شود، مربوط به نفوذی‌ها است.

وی بیان کرد: برخی از نفوذی‌ها با ورودشان چهره نظام را برای ارباب رجوع خراب می‌کنند، لذا مسئولان باید آگاه و هوشیار باشند. نفوذی‌ها همچون میکروبی هستند که اگر وارد بدن می‌شوند، بیماری ایجاد می‌کنند لذا باید جلوی ورود آنها را گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اینکه دستگاه اطلاعاتی کشورمان عملکردی مناسب دارد، بیان کرد: ما در زمینه امنیتی مشکلی نداریم و دستگاه‌‌های مسئول امنیت به خوبی و آگاهانه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
به امید خدا شاهد سرنگونی ونابودی اسرائیل باشیم .
آخرین اخبار