برگزاری چهارمین جشنواره سرباز جوان آذربایجان شرقی

چهارمین جشنواره سرباز جوان آذربایجان شرقی با حضورمدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان در پیگاه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور برگزار شد.

چهارمین جشنواره سرباز جوان آذربایجان شرقی برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور در چهارمین جشنواره سرباز جوان آذربایجانشرقی با تبریک اعیاد شعبانیه از سربازان وظیفه که بخش اعظم نیروی انسانی نیروهای نظامی و انتظامی را در بردارند را تکریم کرد.

وی دوران‌ سربازی را خاطره سازترین و خاطره انگیزترین دوران زندگی دانست.

وی افزود: در راستای مقابله با جنگ نرم، سربازان جان برکف امام زمان(عج) نیز همواره آماده مقابله با ستیزه‌جویان و دشمنان هستند.

مهدوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار، نیز در این مراسم اجرای این جشنواره را بسیار خوب ارزیابی کرد و از عوامل اجرایی و اداره ورزش و جوانان استان به جهت برگزاری مناسب این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

مهدوی همچنین بر لزوم آموزش‌های مختلف شغلی و اجتماعی برای سربازان را در کنار آموزشهای نظامی تاکید کرد تا این آموزشها زمینه خوبی برای اشتغال جوانان بعد از این دوران مقدس باشد.

در ادامه، تقی‌زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گزارشی از عملکرد این معاونت در راستای ساماندهی امور جوانان علی الخصوص برنامه های انجام شده برای سربازان وظیفه ارائه کرد.

گفتنی است‌؛ چهارمین جشنواره سرباز جوان به مناسبت میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) روز یکشنبه (دوم اردیبهشت) در قرارگاه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

 چهارمین جشنواره سرباز جوان آذربایجان شرقی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.