فعالیت کارگاه آشنایی با سیره امام سجاد (ع) در خراسان شمالی

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: ۱۴ کارگاه آشنایی با سبک و سیره امام سجاد (ع) و مقاوم سازی فرهنگی در شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان شمالی اظهار کرد: این کارگاه‌ها به عنوان برنامه‌های جنبی همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (ع) همزمان با شب میلاد این امام سجاد (ع) در استان خراسان شمالی آغاز شده و در روز‌های آتی در ۱۴ مسجد، مدرسه و دانشگاه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
شیرازیان با بیان این که چهاردهمین کارگاه آشنایی با سبک و سیره امام سجاد (ع) یازدهم اردیبهشت در استان برگزار می‌شود، گفت:  ۲۵۷ اثر از نویسندگان ۲۴ استان کشور به دبیرخانه این همایش رسیده است که ۱۹۷ اثر در بخش مقاله و ۶۰ اثر در بخش اینفوگرافی است.
وی عنوان کرد: این آثار توسط ۱۰ نفر از داوران برجسته داوری می‌شود.
مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی سبک زندگی امام سجاد (ع) در استان افزود: آئین اختتامیه نخستین همایش ملی سبک زندگی امام سجاد (ع) نیمه دوم اردیبهشت ماه در سالن گلشن بجنورد و با معرفی آثار برتر بخش مقالات و اینفوگرافی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ ب

 

ارسال ۲۵۷ اثر به همایش سبک و سیره امام سجاد (ع) در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.