اهمیت حمایت از قربانیان تروریسم از دیدگاه اتحادیه عرب

دبیرکل اتحادیه عرب گفت ملت‌های عرب بهای سنگینی بابت عملیات‌های تروریستی در منطقه می‌پردازند.

اهمیت حمایت از قربانیان تروریسم از دیدگاه اتحادیه عرببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی عکاظ، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد: ملت های عربی هزینه زیادی بابت عملیات تروریستی در منطقه داده‌اند و پیامدهای این عملیات تروریستی خسارت های زیادی را برای غیرنظامیان به همراه داشته است.

وی افزود: فرهنگ و میراث فرهنگی نیز تحت تاثیر جنایت های وحشیانه گروه های تروریستی به ویژه (تروریست های وهابی-صهیونیستی) داعش قرار گرفته و زیان های زیادی به آن وارد شده است.

ابوالغیط دیروز در پیامی به مراسم ویژه اتحادیه عرب با عنوان «روز آگاهی عربی در برابر دردها و رنج های قربانیان اقدمات تروریستی در منطقه عربی» که فاضل جواد، معاون امور حقوقی اتحادیه عرب به نیابت از وی قرائت کرد، با تاکید بر اهمیت حمایت از قربانیان تروریسم در منطقه و آگاه کردن سایرین از درد و رنج هایی ناشی از این پدیده افزود: اهتمام به قربانیان تروریسم از تلاش های فراگیر و همگانی برای مبارزه با تروریسم، جدا نیست.

وی همچنین گفت: اتحادیه عرب موضوع مبارزه با تروریسم را در راس اولویت های خود قرار داده است به ویژه مسائلی که مربوط به ارائه کمکها به قربانیان جنایت های تروریستی است زیرا این مسئله بخش جدایی ناپذیر از راهبرد عربی برای مبارزه با تروریسم و کمک به قربانیان برای افزایش سطح پایداری و مقاومت در برابر این پدیده است.

وی همچنین بر اهمیت راهبرد عربی برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد؛ راهبردی که بر ضرورت کمک های عینی به قربانیان تروریسم و محافظت از هویت و بافت جامعه تاکید دارد.

انتهای پیام/

تاکید دبیرکل اتحادیه عرب بر ضرورت حمایت از قربانیان تروریسم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار