تاکید بر جلوگیری از سرعت رشد مواد مخدر در جامعه

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک برجلوگیری از سرعت رشد مواد مخدر در جامعه تاکید شد.

تاکید بر جلوگیری از سرعت رشد مواد مخدر در جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛ در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ار اک که در سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار شد، زارعی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان اراک بر مقابله جدی با سرعت رشد مواد مخدر در جامعه تاکید کرد.

زارعی گفت: موضوع مواد مخدر چه در حوزه پیشگیری و چه در حوزه مقابله امری ملی و بین المللی می باشد و توجه به این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود:برنامه ریزی صحیح در راستای پیشگیری مبارزه با مواد مخدر نقش به سزایی در جهت اجتماعی کردن این موضوع دارد و باید گام‌های موثرتری در این رابطه برداشته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان اراک ادامه داد:مبارزه با پیشگیری از مواد مخدر در جامعه باید استمرار داشته باشد تا شاهد کاهش این آسیب در جامعه باشیم و مسئولین هم در این رابطه نباید کوتاهی کنند.

وی عنوان کرد: اشتغال و حمایت از بهبود یافتگان باید مد نظر قرار گیرد و در این راستا همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی ربط بسیار حائز اهمیت است.

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک در سال ۹۷ با ۲ دستورکار گزارش عملکرد واقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های عضو در سال ۹۶ و اعلام برنامه‌ها و پیشنهادات قابل اجرا در سال ۹۷ برگزار شد.

انتهای پیام / ج.

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک در سال ۹۷

برچسب ها: اعتیاد ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.