ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختوابی چابهار

رئیس سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: براساس موافقت وزارت بهداشت، زمینی در محدوده منطقه آزاد چابهار برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی این شهر نهایی شد.

عبدالرحیم کردی رئیس سازمان منطقه آزاد چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  به‌منظور ارتقای شاخص‌ها و سرانه بهداشتی چابهار و همچنین توسعه گردشگری درمانی، محدوده‌ای در منطقه آزاد برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی به وزارت بهداشت پیشنهاد شد.

رئیس سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: توافقات برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار در محدوده منطقه آزاد با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام و مصوبات درون‌سازمانی منطقه آزاد هم گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: پروژه ساخت این بیمارستان در حال طراحی است و به‌زودی شخص وزیر بهداشت برای کلنگ زنی این بیمارستان به چابهار سفر خواهد کرد.

کردی تصریح کرد: طرح ارائه‌شده از سوی وزارت بهداشت در محدوده پیشنهادی جانمایی شده است که با اجرای فاز‌های مختلف مانند احداث ساختمان بیمارستان، آزمایشگاه‌ها و سایر اماکن موردنیاز قابلیت توسعه تا ۲۰ هکتار را دارد.

رئیس سازمان منطقه آزاد چابهار استفاده از مزایای منطقه آزاد برای ساخت این بیمارستان را یکی از دلایل اصلی این پیشنهاد دانست و گفت: ساخت این بیمارستان و تجهیزاتی که قرار است برای آن وارد شود در منطقه آزاد قیمت تمام‌شده بسیار پایین‌تری خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

ساخت بیمارستان در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار