خبرنگار نیویورک تایمز: ترامپ شخصیتی «سوءاستفاده‌گر» دارد

خبرنگار روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به توهین ترامپ مبنی بر اینکه او یک خبرنگار درجه سه است، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «مگی هابرمن»، خبرنگار نیویورک تایمز، معتقد است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، شخصیتی «سوءاستفاده گر» دارد و از هرکسی که اطرافش باشد اعم از خانواده یا کارکنان کاخ سفید، بهره برداری می کند.

خبرنگار نیویورک تایمز: ترامپ شخصیتی «سوءاستفاده گر» دارد

خبرنگار روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در واکنش به توهین ترامپ  در خصوص اینکه او را یک خبرنگار درجه سه نامیده بود، امروز دوشنبه در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: او (ترامپ) شخصیتی سوءاستفاده گر دارد و بسیار فحاش است.  این پاسخ افرادی است که با آنها مصاحبه کرده ام. حتی خانواده او نیز از این قاعده مستثنی  نیستند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مایکل کوهن، وکیل ترامپ در پرونده رابطه غیر اخلاقی رئیس جمهور با بازیگر فیلمهای مستهجن، با اطلاع از چنین صفت رئیس جمهور آمریکا می تواند پاسخگوی دادستان در خصوص موکلش باشد، گفت: دونالد ترامپ طی سال های گذشته به صورت کاملا ویژه از وکیلش سوءاستفاده کرده است. با این حال، باید منتظر ماند که آیا او در جلسه پرسش و پاسخ دادستان انتقامش را از ترامپ خواهد گرفت یا نه؟

هابرمن در حالی چنین اظهارنظری درباره ترامپ کرده است که اواخر هفته گذشته، رئیس جمهور آمریکا به واسطه اختلافی که با عوامل روزنامه نیویورک تایمز دارد، او را یک خبرنگار «درجه سه» و بی تجربه توصیف کرد. ترامپ همچنین این خبرنگار را یکی از حامیان «هیلاری کلینتون»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات سال 2016، دانست که سعی در تخریب روابط او با «کوهن» دارد.

اما هابرمن ضمن رد این اتهام گفت: ماجرای من در واقع ربطی به تخریب رابطه او با وکیلش نداشت. رئیس جمهور با دستان خودش روابطشان را مخدوش  کرده است.

این خبرنگار توئیت های مضطربانه ترامپ درباره سرانجام تحقیقات از کوهن را عامل اصلی تخریب روابط رئیس جمهور و وکیلش دانست. او اظهار داشت: من فکر می کنم رئیس جمهور و وکلایش نسبت به تحقیقات از کوهن بسیار نگران هستند. این موضوع بیشتر از تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات، باعث نگرانی ترامپ شده است.

ترامپ روز شنبه، روزنامه نیویورک تایمز را به علت انتقاد از وکیلش، رسانه‌ای مغرض خواند. رئیس جمهور آمریکا، در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: «نیویورک تایمز و یک گزارشگر درجه سه به نام مگی هابرمن که به پادوی هیلاری متقلب معروف است و من با او صحبت نکرده ام و کاری با او نداشته ام سعی دارد مایکل کوهن (وکیل ترامپ) و رابطه اش را با من مخدوش کند، به این امید که او کله پا شود. آن‌ها از منابع خبری ناموجود و یک فرد بازنده که  تحت تاثیر الکل و مواد مخدر است و از مایکل متنفر است استفاده می‌کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار