وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمنان سفر می کند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان از سفر وزیر ارتباطات به سمنان در اردیبهشت ماه خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سفری به سمنان را خواهد داشت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مسعود میررضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان گفت : وزیرارتباطات هم زمان با هفته ارتباطات در اردیبهشت‌ماه سال جاری سفری را به سمنان خواهند داشت و در فرصت پیش رو باید مطالبات مردمی از فرمانداران و نمایندگان مجلس احصاء تا در سفر وزیر ارتباطات برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت در جلسه شورای اداری استان در سفر محمد جواد جهرمی به سمنان پیش‌ بینی ‌شده است اضافه کرد : برای پیگیری بهتر امور این جلسه ، برنامه ‌ریزی‌شده است تا شخص وزیر با آگاهی از مشکلات موجود پیرامون آی. سی. تی نسبت به صدور دستورات لازم اقدام کند که ساماندهی دفاتر آی. سی. تی روستایی در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد و برای جلوگیری از مهاجرت بی ‌رویه روستاییان به شهرها و حضور سرمایه‌گذاران در مناطق کم برخوردار، باید زیرساخت‌های لازم فراهم باشد که یکی از آن‌ها توسعه آی. سی. تی در روستاها است.

میررضایی تصریح کرد : در راستای توسعه مناطق روستایی و کاهش شکاف دیجیتالی نسبت به مناطق شهری باید برنامه ریزی‌های درستی انجام شود که یکی از آن‌ها هم‌اندیشی نسبت به رفع مشکلات دفاتر پیش‌خوان و آی. سی. تی روستایی با حضور مسئولان مربوطه است.در صورت آماده شدن زیرساخت‌های لازم در سفر وزیر ارتباطات به سمنان هم‌ زمان با هفته ارتباطات در اردیبهشت‌ماه از پروژه (اینترنت اشیا) شرکت مخابرات استان رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ گ

جزئیات سفر وزیر ارتباطات به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار