جدال تشریفاتی نمایندگان بندرعباس و بوکان در لیگ دسته دو فوتبال

تيم شهردارى بندرعباس در هفته نهم مرحله نهایی مسابقات ليگ دسته دو فوتبال باشگاه های كشور در جدالی تشریفاتی میزبان تیم سردار بوکان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، در هفته نهم مرحله نهايى مسابقات ليگ دسته دو فوتبال باشگاه های كشور تيم شهردارى بندرعباس در حالی از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه فردا( چهارشنبه) در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف تیم سردار بوکان می رود که با کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته شانسی برای صعود به لیگ دسته اول ندارد.
البته تیم سرداربوکان نیز شرایطی مشابه شهرداری بندرعباس دارد و همین موضوع باعث شده تا این دیدار تنها جنبه تشریفاتی داشته باشد.
در جدول رده بندی گروه دوم نماینده بندرعباس با کسب ۸ امتیاز چهارم است و نماینده بوکان نیز با ۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.
از این گروه تیم شاهین شهرداری بوشهر با کسب ۲۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت۲۰ تا حدود زیادی صعودش را به طور مستقیم به لیگ دسته اول قطعی کرده و تنها با ۱ امتیاز از ۲ مسابقه آینده جشن صعود خواهد گرفت و تیم های رده دومی نفت و گاز گچساران(۱۴ امتیاز) و رده سومی داماش گیلان( ۱۱ امتیاز) نیز رقابت تنگاتنگی برای حضور در مرحله پلی آف دارند.
مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور با شرکت ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این رقابت ها تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال صعود می کنند.
تیم های دوم دو گروه نیز در یک مسابقه پلی آف به مصاف هم می روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
انتهای پیام/ب

شهرداری بندرعباس میزبان سردار بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.