معاون کمیته امداد سمنان:

هدف‌گذاری برنامه ششم توسعه، اشتغال در مناطق روستایی و شهری است

معاون کمیته امداد استان گفت:هدف‌گذاری برنامه ششم توسعه، اشتغال در مناطق روستایی و شهری زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ایجاد هشت هزار و ۴۲۴فرصت شغلی در برنامه پنج‌ساله ششم توسعه برای مددجویان کمیته امداد سمنان هدف‌گذاری شده است، گفت: ۴۰درصد فرصت‌های شغلی برنامه ششم توسعه در استان مشاغل خانگی است.

وی در ادامه افزود : بیشترین میزان بیکاری در جامعه را افراد فاقد مهارت شامل می‌شود و مهارت‌آموزی مددجویان کمیته امداد می‌تواند در افزایش اشتغال اثرگذار باشد بر این اساس ارائه آموزش مهارت شغلی ۱۲هزار و ۳۴۰نفر از مددجویان در دستور کار قرار دارد. با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش مهارت شغلی مددجویان کمیته امداد پیگیری می‌شود تا بر این اساس با آموزش مهارت بتوانیم در تحقق اشتغال بخشی از جامعه اثرگذار باشیم.

سال گذشته دو هزار ۲۱۰ نفر از مددجویان جویای شغل مشاوره شغلی دریافت کردند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با توجه به اینکه طی سال گذشته دو هزار ۲۱۰ نفر از مددجویان جویای شغل مشاوره شغلی دریافت کردند، اضافه کرد: بازاریابی برای فروش محصولات مددجویان قبل و بعد از اجرای طرح اشتغال توسط کارشناسان حوزه اشتغال بررسی  و مشاوره‌های لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.درآمد حاصل از فروش محصولات مددجویان در قالب ارائه خدمات، محصولات تولیدی کشاورزی، دامپروری و صنایع‌دستی در سال گذشته به ۲۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان برآورد شد.

انتهای پیام / گ

درآمد ۲۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومانی از فروش محصولات مددجویان

 

 

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار