افتتاح اولین پایگاه سلامت امید کشور در زاهدان

در راستای طرح تحول سلامت، اولین پایگاه سلامت امید کشور در زندان زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در آیین افتتاح اولین پایگاه سلامت امید کشور در محل زندان مرکزی زاهدان بیان داشت: با توجه به شرایطی که در زندان‌ها وجود دارد این ضرورت احساس می‌شود که پایگاه سلامت امید داشته باشند.

وی افزود: نیرو‌های علوم پزشکی و زندان، خدمات بهداشتی و درمانی را که به عموم مردم داده می‌شود به زندانی‌ها هم ارائه خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به اجتماعی شدن مقوله سلامت اشاره کرد و خاطرنشان نمود: در پایگاه سلامت امید تمامی خدمات بهداشتی و مشاوره‌ای به زندانیان به صورت رایگان عرضه می‌شود.

بابایی مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان هم گفت: حضور و مداخله جدی و به صورت صحنه‌ای و در خط مقدم قرار گرفتن حوزه سلامت در زندان یک ضرورت اجتناب ناپذیر بود که با افتتاح پایگاه سلامت امید شاهد حرکت بسیجی و انقلابی برای درمان واقعی و شناسایی جامعه هدف و پی گیری جدی بیماری زندانیان و توجه به خانواده‌های آنان خواهیم بود.

وی افزود: زندانیان پس از گذراندن دوره حبس و وارد شدن به جامعه، برای گذراندن زندگی بی دغدغه نیاز به توجه و عرضه خدمات بهداشتی و مشاوره‌ای دارند که این موضوع از اولویت‌های اداره کل زندان‌ها است.

انتهای پیام/گ

افتتاح پایگاه سلامت در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار