نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

مردم ایران بزرگترین انقلاب را در عصر جدید رقم زدند

ابوشریف گفت: مردم مسلمان ایران در زمانی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند که دشمنان زیادی داشتند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین  در ایران در آیین 'شکرانه' که شب گذشته به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس برگزار شد، گفت: رژیم صهیونیستی، دشمن جمهوری اسلامی ایران و هم پیمانانش است.

وی بیان کرد: از همه می‌خواهیم به این انقلاب و اصول آن متمسک و متعهد باشند و بدانند با همه مشکلات ما پیروز خواهیم شد.

ابوشریف اظهار کرد: این شعار امام حسین (ع) و تمامی مومنان است و این پیروزی در قرآن بشارت داده شده که بنی اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: مردم مسلمان ایران بزرگترین انقلاب را در عصر جدید رقم زدند و آن را به پیروزی رساندند آن هم در زمان و مکانی که دشمنان زیادی از جمله شوروی سابق، آمریکا و هم پیمانانش بودند و اجازه نمی‌دادند هر گونه تغییری در منطقه خارج از اراده آن‌ها شکل گیرد.

وی بیان کرد: از همان ابتدا توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی آغاز شد و بسیار تلاش کردند آن را نابود کنند، چون این انقلاب براساس ارزش‌های خاص و جدیدی که مهمترین آن اسلام و استقلال، عزت، کرامت و همان‌طور که امام فرمودند: «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» بنا شده بود.

ابوشریف با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از انقلاب مستقل و مقتدر شد، افزود: از آن به بعد ایران به پرچمدار یک طرح اسلامی، تمدنی و فرهنگی یعنی انقلاب اسلامی بسیار بزرگ در منطقه تبدیل شد.

وی گفت: کفار و مشرکان برای مقابله با انقلاب اسلامی جمع شدند چرا که معتقد بودند این انقلاب برای دولت‌هایشان، منافع و اهدافشان بسیار خطرناک است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر که پس از ۴۰ سال و بعد از آن همه توطئه و دشمنان همچنان این انقلاب پایدار است، به راه خود ادامه می‌دهد و برای پیروزی نهایی مقاومت می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار