برگزاری برنامه های فرهنگی- ورزشی در هفته کارگر در اندیمشک

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی- ورزشی در هفته کارگر در این شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با اشاره به گرامیداشت هفته کارگر بیان داشت: به همین منظور برنامه ‌های متنوعی در سطح کارگاه‌ ها و مجموعه ورزشی شهدای کارگر شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارگران شامل؛ مسابقات فوتسال جام کارگر، پیاده‌روی صبحگاهی در سطح کارگاه‌ ها، دیدار کارگران با امام‌ جمعه و فرماندار شهرستان و تجلیل از کارگران در شرکت ‌ها و کارگاه‌ ها را از جمله برنامه ‌های هفته کارگر عنوان کرد.

حسینی در ادامه افزود: آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر، مسابقات قرآنی ویژه کارگران، حضور گسترده کارگران در مراسم نماز جمعه شهرستان و ده‌ها برنامه متنوع دیگر نیز به همین مناسبت برگزار می گردد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک به برنامه‌های در نظر گرفته ‌شده برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال در این شهرستان اشاره و اذعان کرد: متقاضیان واجدالشرایط می توانند در سامانه کارا نسبت به ثبت ‌نام اقدام کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: کلیه افراد حقیقی و یا حقوقی که دارای مجوز فعالیت در حوزه صنعت کشاورزی و خدمات می توانند به منظور استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر با ورود به سامانه کارا مدارک لازم را بارگذاری کرده و در ادامه به دستگاه متولی (جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و یا میراث فرهنگی) مراجعه کنند.

سید ناصر حسینی تصریح کرد: بعد از تأیید طرح در دستگاه و تشکیل کمیته فنی، مراتب به منظور بررسی بعدی به کمیته فنی استان ارجاع می شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری برنامه های هفته کارگر

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.