در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان با آقایی بخوانید:

کدام ایرانی‌ها بیشتر به کربلا می‌روند؟

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت استان‌های کرمانشاه، لرستان، مرکزی و قم را به ترتیب در صدر استان‌های اعزام کننده زائر به عتبات عالیات برشمرد.

کدام ایرانی‌ها بیشتر به کربلا می‌روند؟مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دستورالعمل اعزام‌های استانی به عتبات عالیات برای دفاتر حج و زیارت استان‌ها صادر شده است و این دفاتر به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: متناسب با تقاضای زائران در سایر استان‌های کشور برای اعزام به عتبات عالیات، این کار آغاز خواهد شد و به تدریج تعداد این سفرها و استان‌های مجری اعزام کننده زائران افزایش خواهد یافت.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اعزام استانی به عتبات عالیات از دی ماه سال گذشته به طور آزمایشی شروع شد و عمده شهرهایی که تاکنون از این اعزام‌ها بهره‌مند شده‌اند، استان‌های کرمانشاه، لرستان، مرکزی و قم هستند.

آقایی در ادامه یادآور شد: بحث بیمه و همچنین تامین امنیت سایر زائران اعزامی به عتبات عالیات از همه استان‌های کشور به صورت متمرکز از طریق سازمان حج و زیارت انجام و تامین خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئولیت ارائه خدمات به کاروان‌های اعزامی از استان‌ها به عتبات عالیات و همچنین متولی اجرای این عملیات در عراق و خدمات رسانی به سایر زائران بر عهده شرکت‌های کارگذاری تحت نظارت سازمان حج و زیارت بوده است و از این پس نیز به همین شکل ادامه می‌یابد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: همه اعزام‌های استانی به عتبات عالیات به طور مستمر از سوی سازمان حج و زیارت پیگیری می‌شوند و نقاط ضعف و کم و کسری‌های موجود، به تدریج برطرف و نقاط قوت نیز تعمیم داده خواهد شد و الگو قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

استان‌های کرمانشاه، لرستان، مرکزی و قم در صدر اعزامی‌های عتبات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار