طاهر نژاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سرعت حرکت دولت برای تحقق وعده‌هایش قابل قبول نیست

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:سرعت حرکت دولت برای تحقق وعده‌های داده شده قابل قبول نبوده و با انتظار جامعه فاصله بسیاری دارد.

سرعت حرکت دولت برای تحقق وعده‌های داده شده  قابل قبول نیستیدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ادبیات اخیر دولت در ماه‌های گذشته و میزان تحقق وعده‌های داده شده از سوی رئیس جمهور و همچنین انتظارات جریان اصلاحات، اظهار کرد: روحانی وعده‌های خود را به صورت مدت‌دار مطرح نکرده اما انتظار جامعه این است که وعده‌های داده شده به سرعت عملیاتی شود و البته باید مقدورات دولت را نیز در نظر گرفت.

وی افزود: برخی وعده‌ها امکان عملیاتی شدن ندارند، اما سرعت حرکت دولت برای رسیدن به این وعده‌ها نیز قابل قبول نبوده و با انتظار جامعه فاصله بسیاری دارد.

طاهرنژاد تصریح کرد: معتقدم چندی است که بدنه دولت به صورت خنثی و لَخت حرکت می‌کند که این رویه برای شرایط خاصی که ما در آن قرار داریم به هیچ‌وجه مناسب نیست. لازم است تا دولت قوی‌تر و با جدیت بیشتری عمل کند تا بتواند به مطالبات مردم پاسخ بدهد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتظارات جریان اصلاحات، تأکید کرد: نه تنها جریان اصلاحات، بلکه همه مردم ایران انتظار دارند که رئیس جمهور به وعده‌های خود عمل کنند.

طاهرنژاد گفت: عملیاتی شدن وعده‌های رئیس جمهور می‌تواند باعث شود تا آینده جریان اصلاحات بهتر رقم خورده و مردم نیز با انگیزه بیشتری پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جامعه احساس کند که رئیس جمهور تنها برای گرفتن رأی از آنها استفاده کرده به مرور زمان از تعداد کسانی که پای صندوق‌های رأی می‌آیند کاسته می‌شود که این امر در اقتدار سیاسی ما تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.


انتهای پیام/

دولت باید وعده‌های خود را عملی سازد/ اثری از برجام باقی نمانده است

دولت احزاب و تشکل‌ها را به رسمیت بشناسد/ احزاب می‌توانند در عملیاتی کردن وعده‌های انتخاباتی کمک شایانی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار