همزمان با پنجم اردیبهشت؛

دیدار اعضای فعال باشگاه خبرنگاران جوان یزد با خانواده شهید منتظر قائم

همسر شهید منتظر قائم گفت:شهید منتظر قائم ساده زیست، شجاع و حافظ بیت المال بود.

دیدار اعضای فعال باشگاه خبرنگاران جوان یزد با خانواده شهید منتظر قائم

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با فرا رسیدن پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و سالگرد شهادت شهید محمد منتظرقائم، اعضای فعال باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیمای مرکز یزد با همسر شهید منتظرقائم دیدار کردند.

مدرسی همسر شهید محمدمنتظر قائم در این دیدار به بیان گوشه‌هایی از خصوصیات اخلاقی و شخصیتی و مجاهدت شهید در دوران قبل از انقلاب اسلامی پرداخت.

مدرسی، شجاعت، دین داری، ساده زیستی و کمک به دیگران را از جمله خصوصیات شخصیتی و اخلاقی شهید منتظر قائم برشمرد و گفت: این شهید والامقام در همه لحظات زندگی خدا را حاضر و ناظر میدید و همواره بر حفظ بیت المال و خدمت به مردم تاکید داشت.

همسر شهید منتظر قائم خاطر نشان کرد: محمد منتظرقائم قبل از انقلاب اسلامی هم از مبارزان انقلابی بود و همواره در پخش اعلامیه‌ها و سخنان امام راحل نقش تاثیر گذاری داشت و چندین مرتبه هم مورد شکنجه ساواک قرار گرفت، اما هرگز از اصول و عقاید خود دست بر نداشت.

وی، وظیفه مهم و کنونی جوانان را پاسداری از خون شهیدان، پیروی از ولایت فقیه و تلاش برای سربلندی ایران اسلامی در همه زمینه‌ها دانست.

گفتنی است شهید محمد منتظر قائم، اولین فرمانده سپاه استان یزد در پنجم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در حادثه صحرای طبس در حالیکه در جستجو و جمع آوری اسناد عملیات در یکی از بالگرد‌های آمریکایی بود، با بمباران هواپیما‌های ایرانی به دستور بنی صدر، به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ا

پنجم اردیبهشت سالروز شهادت شهید محمد منتظر قائم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.