قاچاق تلفن همراه در استان مرکزی به صفر رسید

مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: قاچاق تلفن همراه در استان مرکزی به صفر رسید.

قاچاق تلفن همراه در استان مرکزی به صفر رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ میراشرفی مدیرکل گمرکات استان مرکزی در اولین جلسه‌ شورای هماهنگی مبارزه با کالای قاچاق و ارز این استان در سال ۹۷ گفت: در پی مبارزه با قاچاق کالا و انجام ریجستری تلفن‌های همراه، قاچاق این کالا در استان به صفر رسیده و تخلفات در این زمینه به شدت کاهش پیدا کرده است.

میراشرفی افزود: راه اندازی سامانه تجاری توانسته در کاهش قاچاق کالا نقش موثری داشته باشد به طوری که در سال گذشته از طریق این سامانه ۲۰ هزار خودرو که با ثبت جعلی وارد کشور شده بودند شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه گمرکا استان مرکزی بدون هیچ گونه تخلف فعالیت دارند اضافه کرد: گمرک استان از این نظر جزء ۷ گمرک برتر کشور هست.

مبارزه علمی و همه جانبه با قاچاق کالا شرط تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون سیاسی استاندار مرکزی هم در حاشیه این جلسه  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: شرط لازم توسعه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی مبارزه علمی و همه جانبه با قاچاق کالا است و این امر مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های مربوطه است.

حقیقی افزود: کیفیت بالا بردن کیفیت مهمترین موضوع در تولیدات کالای ایرانی است و بالا بردن کیفیت می‌تواند حمایت از کالای ایرانی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: با بالا بردن توان تولید کالای باکیفیت ایرانی می‌توان تجارت و صادرات بیشتر و این امر ارز آوری بیشتری برای کشور داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قاچاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.