بهره برداری از جایگاه سوخت بنزین و نفت گاز در خمین

جایگاه سوخت بنزین و نفت گاز روستای چوگان خمین به بهره برداری رسید.

بهره برداری از جایگاه سوخت بنزین و نفت گاز در خمینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جایگاه سوخت بنزین و نفت گاز روستای چوگان در جاده شهابیه- محلات شهرستان خمین با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

نجمی معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی در مراسم بهره برداری از این جایگاه سوخت گفت: این جایگاه با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حاشیه روستای چوگان راه اندازی شده است.

نجمی افزود: با بهره برداری از این جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز ۵ فرصت شغلی هم فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این جایگاه دارای ۲ نازل بنزین و ۲ نازل نفت گاز است و با بهره برداری از آن ۱۰ هزار نفر می‌توانند از خدماتش بهره‌مند شوند.

جایگاه سوخت چوگان نهمین جایگاه سوخت شهرستان خمین

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی ادامه داد: جایگاه سوخت چوگان به عنوان نهمین جایگاه سوخت شهرستان خمین در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر با بنای ۵۰۰ متر ایجاد شده است.

طهرانی فرماندار خمین هم در این مراسم گفت: تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی و خدمات دولت در این راستا باید با صداقت و زبان ساده برای مردم بازگو شود.

طهرانی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را برنامه اولویت دار امسال این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای کاهش آمار بیکاری حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ضروری است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.