استاندار ایلام:

دستگاه های اجرایی حق شکایت از یکدیگر را در مراجع قضایی ندارند

استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی به هیچ وجه حق شکایت از یکدیگر را ندارند و مشکلات خود را باید از طریق هیأت حل اختلاف مرتفع نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مدیران براساس قاعده و قانون مسائل را مطرح نمایند و برای حل مشکلات سایر دستگاه ها نیز همکاری نمایند.

 وی با اشاره به توسعه فرودگاه و افزایش پروازها اظهار کرد: همه همکاری نمایند تا بتوانیم پرواز به شهرهای بزرگ کشور و پروازهای خارجی را با توسعه و تکمیل زیرساخت های فرودگاه ایجاد کنیم .

 رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد : ما به دنبال رونق تولید و احیاء واحدهای تولیدی غیر فعال استان هستیم و تلاش می کنیم مشکلات واحدهای تولیدی استان را با استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی حل کنیم.

 استاندار ایلام افزود: مشکلات واحدهای تولیدی کاملا در کمیته های کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و پس از به نتیجه رسیدن و جمع بندی کمیته جهت تصویب به ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع گردد.

 بررسی مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی در رابطه با بخش صنعت ، معدن و تجارت و رفع مشکل برق رسانی به نمایشگاه بین المللی و بررسی مشکلات دیگر واحدهای صنعتی و تولیدی دستورکار جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بود.

انتهای پیام/ د

حل مشکلات دستگاه های اجرایی در هیات حل اختلاف

برچسب ها: استانداری ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.