تولید با کیفیت محصولات مساوی با رونق بازار

فرماندار گرگان گفت: باتوجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، باید در تولید به کیفیت محصولات توجه داشته باشیم چرا که رونق بازار، اشتغال پایدار را دربرخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ سیدعباس حسینی فرماندار گرگان در نشست با نمایندگان جامعه کار و تولید گرگان به رقابتی کردن محصولات تأکید کرد و گفت: تولید محصولات داخلی باکیفیت و مقایسه آن با کالا‌های مشابه خارجی کمک خواهد کرد مردم در هنگام خرید دچار شک و تردید نشوند و از محصولات داخلی استفاده کنند.

وی گفت: هفته کار و کارگر فرصتی است برای تجدید دیدار با تلاشگران چرخه تولید تا بتوانیم دغدغه و مشکلات آنان را بشنویم و در حد توان آن را مرتفع کنیم.

حسینی در جمع نمایندگان کار و تولید شهرستان با اشاره به پرداخت حق و حقوق به موقع کارگران گفت: باید دغدغه ما ایجاد بستر‌های مناسب برای کارگران باشد و نباید این احساس به وجود آید که کارگر مقابل کارفرما است و سعی و تلاشمان توجه به کیفیت محصولات باشد.

فرماندار مرکز استان با اشاره به نشاط اجتماعی در شهرستان گفت: برنامه‌های هفته کار و کاگر و مناسبت‌های این ایام باید در قالب حمایت از تولید و نظام اسلامی باشد و نقد‌های منصفانه نیز می‌تواند اثرگذارباشد.

انتهای پیام/م
 

کیفیت محصولات مساوی با رونق بازار است

برچسب ها: فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.