کشاورزان نگران تامین کود نباشند

مدیر امور زراعت جهادکشاورزی استان سمنان گفت:کشاورزان می توانند با مراجعه به مراکز توزیع شرکت خدمات حمایتی و سازمان تعاونی روستایی و کود موردنیاز خود را تهیه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل شاهمرادی مدیر امور زراعت جهادکشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هدف تسهیل و تسریع در دسترسی کشاورزان به کود موردنیاز آنان است گفت: کشاورزان در هر زمانی می‌توانند با مراجعه به مراکز توزیع شرکت خدمات حمایتی و سازمان تعاونی روستایی کود موردنیاز خود را تهیه کنند.

وی افزود : باهدف افزایش عملکرد کمی و کیفی محصولات زراعی (پائیزه و بهاره) و انجام تغذیه مناسب محصولات گندم تمهیدات لازم برای تأمین کودهای شیمیایی ماکرو (پرمصرف) و میکرو (کم‌مصرف) در تمام نقاط استان اندیشیده شده است و واگذاری تعهدات ۳۷۴ هکتار اراضی بذر گندم شرکت خدمات حمایتی به بخش خصوصی و تعاونی‌های صورت گرفت.

شاهمرادی تصریح کرد : ۳۷۴ هکتار مزارع تولید بذر گندم استان سمنان که در تعهد شرکت خدمات حمایتی قرار داشت  طبق اصل ۴۴ به دو شرکت تعاونی در گرمسار و شاهرود واگذارشده است. به استناد این اصل و بر اساس‌نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت تمام تعهدات تولید بذر شرکت خدمات حمایتی به بخش خصوصی و تعاونی‌ها دارای مجوز تولید بذر در استان سمنان واگذار شد.

انتهای پیام / گ

۳۷۴هکتار مزارع تولید بذر گندم استان سمنان به تعاونی‌ها واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.