سامانه همتا / نحوه ثبت موبایل ها ( طرح رجیستری ) در سامانه همتا چگونه است؟

سامانه همتا برای تسهیل طرح ریجستری طراحی و توسعه یافته است. در این خبر با سایت و اپلیکیشن سامانه همتا برای ریجستر کردن موبایل خود آشنا شوید.

سامانه همتا/ با استفاده از سامانه همتا موبایل خود را رجیستر کنید.سامانه همتا یکی از پرکاربردی ترین سامانه های طراحی شده در کشور است که برای امور به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. در این گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعی دارد شما را با کاربرد "سامانه همتا" آشنا  کند و اجرای صحیح  طرح رجیستری را به شما بیاموزد. در ادامه با ما همراه باشید.

کاربرد سامانه همتا چیست و برای چه اهدافی مورد استفاده قرار می گیرد؟

سامانه همتا همان سامانه ای  است  که برای ثبت گوشی همراه خود در طرح رجیستری  به آن  نیازمند هستید. سامانه همتا با همت وزارت صنعت، معدن و تجارت طراحی و توسعه یافته است. به طور کلی نیز هدف از طراحی چنین سامانه ای رجیستر کردن موبایل ها است. نحوه استفاده از همتا به شکل های مختلفی صورت می گیرد که عبارتند از ؛ اپلیکیشن، وب سایت ، پیامک و کد USSD.

قبل از به کارگیری و ورود به سامانه همتا به چه نکاتی توجه نماییم؟

طرح رجیستر کردن موبایل ها نیز هم مانند کارهای دیگر نیازمند یک سری  اصول و قواعد است که بایستی پیش از ورود به سامانه همتا مورد توجه قرار گیرند.

نکات لازم برای رجیستر کردن موبایل ها

  1. در ابتدا بر روی جعبه گوشی همراه خود به دنبال برچسب رجیستری  باشید و از این جهت مطمئن شوید. اگر غیر این بود خریدن موبایل به نفع شما نیست.
  2. در مرحله بعد باید کد IMEI را استعلام کنید. این کد شناسه بین المللی تجهیزات  موبایل است.
  3. جهت استعلام نمودن  کد IMEI کافیست  تمامی کاراکترهای این شناسه رو بدون هیچ گونه تغییر و خط تیره و... به شماره 7777 پیامک کنید. هم چنین شایان ذکر است که می توانید  با شماره گیری  کد دستوری #7777*نیز  موبایل خود را استعلام کنید.
  4. پس از ارسال کد  برای شما پیام کوتاهی با پیش شماره 7777  ارسال می شود که  اطلاعات و مدل موبایل مورد نظر را به شما عرضه می دارد. بهتر است تمامی این اطلاعات را با موبایلی  که می خواهید خریداری کنید مطابقت بدهید و از خریدی مطمئن برخودار شوید.

سامانه همتا/ با استفاده از سامانه همتا موبایل خود را رجیستر کنید.

نحوه ثبت موبایل ها در سامانه همتا به چه صورت است؟

قبل از مراجعه به سامانه همتا حتما کارهای مربوط به رجیستر کردن مانند تطبیق دادن کد IMEI   موبایل را انجام دهید. هم چنین توجه داشته باشید که زا شماره گیری کد دستوری#06#*  می توان  کد IMEI  را دریافت نمود. بعد این کد را با IMEI  روی جعبه مقایسه کرده و از یکی بودنشان مطمئن شوید. پس از این ها شما آماده رجیستر کردن موبایل مورد نظر خود خواهید بود.  جهت انجام نیز سه راه مختلف برای شما وجود دارد که در عبارتند از؛

 کد USSD برای رجیستر کردن 

کد USSD را می توان آسان ترین روش رجیستر کردن موبایل دانست. دلیل این ادعا نیز همیشه در دسترس بودن آن و عدم نیاز به اینترنت است. جهت شروع عملیات  #777*  را شماره گیری نمایید تا کد دستورب سامانه همتا به حالت اجرا در بیاید. بعد عدد مربوط به فعال سازی را وارد و کلد SEND   را بزنید. در مرحله بعدی لازم است تا شناسه 15 رقمی IMEI  موبایل را وارد کنید و گزینه SEND را بفشارید. در پنجره بعدی باید شماره تلفن همراهتان را وارد نمایید. در آخر  کد فعال سازی را در مرحله پیش رو  درج  و برای بار آخر SEND را بزنید. با انجام این مراحل به نحو صحیح نیمی از کار تمام می شود و تنها نیاز است تا عدد 1 را در صفحه بعدی وارد نمایید. با وارد کردن عدد یک  موبایل شما در سامانه همتا به ثبت می رسد. این مسئله به شکل پیام کوتاه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

سامانه همتا/ با استفاده از سامانه همتا موبایل خود را رجیستر کنید.

مراحل رجیستر کردن یک موبایل از طریق اپلیکیشن سامانه همتا

اپلیکیشن سامانه همتا برای دوستداران نرم افزار گزینه بسیار مناسبی جهت رجیستر کردن است. نحوه استفاده از این اپ بسیار ساده و آسان هست. تنها کافیست که تمامی  مراحل را بر اساس توضیحات ارائه شده در اپ همتا  دنبال کنید. جهت شروع کار گزینه فعال سازی تلفن همراه را بزنید. بعد بر اساس الویت شماره موبایل، IMEI دستگاه و هم چنین کد فعال سازی خود را در اپلیکیشن ثبت کنید و در آخر  کلید فعال سازی را فشار دهید. جهت دریافت اپلیکیشن های سامانه همتا برای   IOS و ANDROID می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن سامانه همتا برای   IOS

دانلود اپلیکیشن سامانه همتا برای  ANDROID

رجیستر کردن موبایل با استفاده از وب سایت سامانه همتا

در ابتدا شما باید به سایت سامانه همتا مراجعه کنید و وارد بخش فعال سازی گردید. در سایت همتا نیز مانند  اپ به ترتیب  شماره موبایل، IMEI  دستگاه و کد فعال سازی را در قسمت های مربوط به آن ها تایپ نمایید.

سامانه همتا/ با استفاده از سامانه همتا موبایل خود را رجیستر کنید.

موبایل های دو سیم کارته را چگونه رجیستر  کنیم؟

بر اساس گفته کمیته رجیستری  چنان چه موبایل قانونی باشد، به هنگام استعلام اصالت با استعلام یکی از شناسه ها، یک شناسه دیگر نیز در پاسخ پیامک فرستاده خواهد شد. جهت اقدام به فعال سازی نیز کافیست  تا یکی از سیم کارت ها را فعال کنید تا سیم  کارت بعدی هم به صورت خودکار فعال گردد.

توجه

احتمال خطا در این پروسه وجود دارد. به همین خاطر توصیه می شود که در صورت دو سیم کارته بودن هر یک از آن ها را به طور جداگانه فعال نمایید. لازم به ذکر است که در انجام این فرایند محدودیتی در به کارگیری یک یا چند سیم کارت نیست و می توان با قرار دادن یک سیم کارت  در کلیه شکاف ها موبایل خود را فعال نمود.

انتقال مالکیت در طرح رجیستر کردن گوشی همراه

از مسائل مهم دیگر در رابطه با رجیستر کردن گوشی های همراه موضوع انتقال مالکیت است. به صورت کلی چنان چه سیم کارتی که با آن اقدام به رجیستر کرده اید را تغییر دادید بایستی با استفاده از سامانه همتا مالکیت موبایل خود را نیز عوض کنید تا دچار مشکل نگردید. جهت انجام این کار نیز می توانید از سه روش گفته شده بالا بهره ببرید. اما اگر سراغ آسان ترین روش باشید، بهتر است از کد دستوری #7777*  استفاده کنید. در این روش بعد از شماره گیری #7777*  گزینه انتقال مالکیت را برگزینید. سپس شماره تلفن سیم کارت فعلی که موبایل با آن رجیستر شده است را وارد کنید. بعد از این مراحل رمز سیستم همتای سیم کارت قبلی را درقسمت مربوط به آن وارد کنید.  در مرحله بعدی نیز شناسه IMEI را وارد و گزینه ارسال را بزنید. با طی این مراحل به صفحه ای وارد می شوید که از شما تقاضا می شود  تا شماره موبایل جدید خود را وارد نمایید.  بعد از انجام صحیح تمامی موارد درخواستی پیامکی حاوی موفقیت آمیز بودن پروسه برایتان ارسال می گردد.

سامانه همتا/ با استفاده از سامانه همتا موبایل خود را رجیستر کنید.

نحوه رجیستر کردن موبایل های مسافرتی به چه شکل است؟

طبق بیانات وزارت صنعت، معدن و تجارت مسافران بایستی در زمان ورود به خاک ایران  شناسه IMEI موبایل خود را در گمرک به ثبت برسانند و عوارض آن را پرداخت کنند. بدین صورت کد فعال سازی لازم برای ریجستر کردن گوشی همراه در اختیار مسافر قرار می گیرد. هم چنین مسافران می توانند با مراجعه به سایت سامانه همتا اقدام به رجیستر کردن گجت هایشان کنند.

با رجیستر کردن موبایل های خود از ورود کالاهای قاچاق به کشور جلوگیری کنید و از محصولاتی با کیفیت،  استاندارد و اصل برخوردار شوید. با کمک سامانه همتا به راحتی موبایل خود را با  هر نوع برندی رجیستر  کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
من گوشی ندارم کسی پول دارد برای من بخرد
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۹:۲۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
خوب
Germany
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام من عبدالخالق هستم از افغانستان به ایران امدم میخاهم گوشی خودم راراجستر نمایم باید چه کار کونم
Afghanistan
نصیر احمدی
۰۶:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
من از افغانستان به ایران به سیاحت آمدم و میخواهم کوشی خود را راجستر کنم چی باید کنم میخواهم از طریق اینترنت راجستر کنم
ممنون محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
سلام لطفا یه گوشی a 12برام بخرید من گوشی ندارم که کلاس هامو انلای بشم لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی نو خریدم سند زدم ولی پیام مالکیت نیومد؟چه کارکنم؟
Germany
Sobhan
۰۱:۲۹ ۲۷ دی ۱۳۹۹
سلام گوشی من طرح اپل هست یک ماهه استفاده میکنم الان از همتل قطع شده کدimei رو هم میزنم مینویسه در شبکه ثبت نشده از این پس سرویس نخواهد گرفت. چیکا. کنم سیم کارتم اصلا کار نمیکنه قطع شده
Iran (Islamic Republic of)
صالحی
۰۲:۳۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام من نزدیک یکساله یه گوشی سامسونگ کپی تایوانی گرفتم الان ری استارتش کردم اس ام اس اومد میگه ثبت نشده و از بهمن ماه سرویس نخواهد داشت. چیکارش کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها
۲۰:۱۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
لطفا یه گوشی A10 برام بخرید
Germany
amir asayesh
۱۶:۴۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ثبت تلفن همراه درسایت
Iran (Islamic Republic of)
دانیال اسحاقی
۱۸:۲۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
پس جریان پاک‌کردن سزیال وجایگزین‌ کردن سریالی دیگر چیسا
Iran (Islamic Republic of)
سهيلا
۱۳:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید آیا تبلت لنوو 7اینچ مدل tb3_710iباید رجیستری شود؟ وقتیimeiتبلت رو به شماره *7777#میزنم ميگه دستگاه شما در شبکه نیست وخدمات تلفن همراه داده نميشه. این به چه معنی هست؟ ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد روحانی
۱۱:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر من یه گوشی ساده نوکیا مال چندسال قبل دارم که الان هر سیم کارتی میندازم روش خاموش روشنش که میکنم میزنه ثبت سیم کارت ناموفق و پیام میاد که شناسه زیر درسامانه همتا ثبت نشده و از این تاریخ سرویس نخواهد گرفت
کد فعال سازی گوشی رو هم ندارم باید چیکارش کنم الان
Iran (Islamic Republic of)
محمد روحانی
۱۱:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر من یه گوشی ساده نوکیا مال چندسال قبل دارم که الان هر سیم کارتی میندازم روش خاموش روشنش که میکنم میزنه ثبت سیم کارت ناموفق و پیام میاد که شناسه زیر درسامانه همتا ثبت نشده و از این تاریخ سرویس نخواهد گرفت
کد فعال سازی گوشی رو هم ندارم باید چیکارش کنم الان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من گوشيم روريجيستركردم وبايه شماره ثبت كردم الان يك ساله هرجي سيم كارت ميندازم كارنميكنه جراحتي شماريم كه باهاش ثبت كردم اونم كارنميكنه
Iran (Islamic Republic of)
رمضانی
۲۲:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام هنگام رجیستری گوشی شماره خودم رو اشتباه وارد کردم چیکار باید بکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان زس
۱۴:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام شما وقتی شماره خودتونو میزنید یه کد تایید میاد برا همچین مواقعی ک شماره اشتباه وارد کرده باشی اشتباه ثبت نشه باید دوباره اقدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدجلیلی
۲۰:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من گوشی A10sخریده ام سیم کارت دوم کارنمیکنه زنگ زدم به شرکت گارانتی گفتندIMEدوم گوشی اشتباه ثبت شده گفتندازسامانه همتادرست میکنند
Iran (Islamic Republic of)
رشید اکبری
۱۶:۰۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام من گوشی a10sدارم که سیم کارت همراه اول گذاشتم کار کرده وریجستری کردم توی همتا ولی سیمکارت دوم ایرانیسم گذاشتم کار نمیکنه؟ هرچی توی همتا می رم ثبت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
گوشی راجستر نشده فعلاقطع شده چه کارکنم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر. ببخشید اگر سیم کارت نندازم روی گوشی و گوشی رو بدون سیم کارت استفاده کنم برای چند روز مشکلی پیش میاد؟ حتما باید به محض خرید با سیم کارت گوشی رو فعال کرد یا اشکالی نداره اگر گوشی رو بدون سیم کارت استفاده‌کرد؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین
Iran (Islamic Republic of)
صادق دهقان
۱۴:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام
شماره سریال گوشی من از روی جعبه پاک شده و خیلی نا مفهوم هست
ریجستر شده هس گوشی
باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر تورا به خدا کمک کنید من گوشیم اول که خریدم هر سیمکارتی مینداختم پیام تاریخ دار نمیامد ولی خودم دست زدم کده همتارو علان رجستری شوده وپیامک تاریخ دار میاد برای سیمکارتم ممنون میشم اگر قابل بازگشت باشه تشکر میکنم راهنمایم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
پناه
۱۲:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
كد فعالسازى چيه
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۸:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام دوسال پیش یه گوشی سه سیم کارته گرفتم تا تاریخ۵مراد۹۸ ازش استفاده کردم اما پیامک اومده گفته مالکش خط دیگه ای هست الان که ستاره صفر ۶مربع میزنم شماره سریالاش کلی شده اند هر کدام ۱۵تا صفر گوشی از کار افتاده باید چکار کنم جواب
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۴۲ ۳۰ تير ۱۳۹۸
یک داداشی به من بگه چه گوشیم راثبت منم بدون کارت گارانتی
Iran (Islamic Republic of)
نظرمحمد
۰۹:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۸
سلام من گوشی خوده از افغانستان خواستم اماثبت نشده
چی جوری ثبت قانونی کنم
Iran (Islamic Republic of)
Habib
۲۱:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام من یه گوشی سامسونگ ساده خریدم روی کارتنشم کدIMEI داره کد رو با *#06# استعلام گرفتم خودش بود
اما وقتی میخام گوشی رو ثبت کنم میگه کد قانونی نیست یعنی چی آخه !!!!! یکی لطفاً جواب بده
Sweden
موسوی
۰۶:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
سلام ی خط داشتم ک متاسفانه رو گوشی های زیادی استفادش کردم...چن روز پیش ک گذاشتمش روی گوشی دکمه ای وساده glxبعد چن وقت روی گوشی غیرفعال شد ..روی هر گوشی راحت میتونم استفاده کنم ولی بخاطر پیام سامانه همتا فقط این خط روی همون گوشی غ فعال شده..چیکارکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
سلام ببخشید من گوشی نوکیا ۲ خریدم یک هفته هست که نتوانم رجیستر کنم
Iran (Islamic Republic of)
تقدیس
۱۷:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
من کوشیم نه کارتن داره نه فروشنده رو میشناسم ، حالا برای ثبت کوشی کد فعالسزی کوشی رو میخواد چکار کنم در ضمن یکی از سیم کارتامم غیر فعال شده ، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
moslem
۱۲:۰۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
سلام
کسی میدونه آدرس دفتر همتا کجاست
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا ابراهیم وند
۱۳:۰۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
با سلام کد USSD برای رجیستر کردن # 7777* است که به اشتباه 777 درج شده است.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۵:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام خسته نباشین یکی از دوستان خوانوادگیمون گوشی برای من اورده وچون ریجستری نبود داخل سات گمرک وهمتا ثبت کردم وهزینه اش روهم پرداخت کردم ولی چند روزه که فعال نشده بی زحمت پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
mansur
۱۵:۰۲ ۲۱ دی ۱۳۹۷
سلام یک گوشی نوکیا مدل قدیمی دارم که از کسی خریداری نمودم چون مدت زیادی از ان موقع گذشته نمی توانم ان فرد را پیدا نموده و از طیق شماره موبایل او انتقال دهم و گوشی یاد شده غیر فعال گردیده راهنمایی بفر مایید چه کاری باید انجام بدهم
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۷:۲۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
گوشی که خریداری کردم ،و دزدی از اب درآمد و فروشنده جواب نمی دهد ؟را باید چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۰:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
سلام واحدهای صنفی فروش تلفن همراه اتحادیه دارند شما میتونید مراجعه کنید به اتحادیه شهرستانتون و شکایت خودتون رو از واحدصنفی ثبت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۷:۲۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
گوشی که خریداری کردم ،و دزدی از اب درآمد و فروشنده جواب نمی دهد ؟را باید چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
گوشی خریدم دزدی فروشنده جواب نمیده چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
barati
۱۱:۵۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
گوشی داشتم که گم شدوالان برای ثبت مالکیت آن اقدام میکنم پیام می آید که این گوشی در مالکیت فرد دیگری میباشد وشماره تلفن آن فرد را هم گرفتم ولی فعلا اقدام نکردم .گفتم اول با کارشناسان همتا مشورت کنم ببینم چه میگویند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
سلام چطوری شماره تلفن اون فرد رد گرفتید ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۴:۴۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
با سلام سوالی دارم که خواهشمند است پاسخ دهید
یک دستگاه تلفن همراه مارک نوکیا و قدیمی دارم که در گذشته از فروشگاه خریداری و چند سال از آن استفاده نمودم و سپس آنرا با موبایل جدیدی که صفحه رنگی دارد تعویض شد.البته این وقایع قبل از قانون رجیستری بوده است .با توجه به نو وسالم بودن تلفن قدیمی اکنون در صدد استفاده از آن هستم لطفا راهنمایی کنید که چگونه می توانم تلفن مذکور را رجیستر یا به ثبت برسانم تا بتوانم بطور مطلوب از آن استفاده کنم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۴:۴۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
با سلام سوالی دارم که خواهشمند است پاسخ دهید
یک دستگاه تلفن همراه مارک نوکیا و قدیمی دارم که در گذشته از فروشگاه خریداری و چند سال از آن استفاده نمودم و سپس آنرا با موبایل جدیدی که صفحه رنگی دارد تعویض شد.البته این وقایع قبل از قانون رجیستری بوده است .با توجه به نو وسالم بودن تلفن قدیمی اکنون در صدد استفاده از آن هستم لطفا راهنمایی کنید که چگونه می توانم تلفن مذکور را رجیستر یا به ثبت برسانم تا بتوانم بطور مطلوب از آن استفاده کنم.
Iran (Islamic Republic of)
salh
۱۲:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
باسلام.
گوشی از ۴ سال پیش در سال۹۳ خریدم فعلا از دو سیم کارتم یکیش غیر فعاله. و یکیش کار میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
من وجه رو پرداخت کردم اما ثیت نمیشه چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
شیریان
۲۲:۳۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
از طریق سامانه گمرگ برای گوشی مسافری من وجه رو پرداخت کردم اما ثبت نمیشه چکار کنم برای دریافت کد فعالسازی
Iran (Islamic Republic of)
عارف‌یوسفی
۰۱:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
سلام.ازشما‌خواهش‌می‌کنم‌که‌گوشی‌من‌طرح‌ریجستری‌هست‌‌از‌شما‌خواهش‌میکنم‌‌گوشیه‌منو‌ثپت‌کنید‌...‌با‌تشکر.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
چطوری میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
عارف‌یوسفی
۰۱:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
سلام.ازشما‌خواهش‌می‌کنم‌که‌گوشی‌من‌طرح‌ریجستری‌هست‌‌از‌شما‌خواهش‌میکنم‌‌گوشیه‌منو‌ثپت‌کنید‌...‌با‌تشکر.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۲:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
سلام وقت بخیر
یه شماره تلفن از شرکت همتا یا کارشناس همتا یا آدرس مسکونی همتا اگه دارین بهم بدین ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
سلام برای من گوشی نوکیا قدیمی است 2610
یک ماه که کار کرد گوشیم دیگر کارنکرد بردم مغازه گفت ریجستر کنی حالا هرچه سایت همتا را میزنم برای ثبت خطا جوابم را می دهد چکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
فخاري
۱۵:۳۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام
برادرم يه گوشي ايفون ٦ كاركرده از انگليس آورده دو ماه قبل هم برگشته رفته كارتن هم نداره
حالا بايد چيكار كنم، چطوري ميتونم ازش استفاده كنم
ممنون ميشم راهنمايي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۰:۴۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام من سیم کارت پدرم را روی گوشی خودم گذاشتم و الان رو گوشی خودش کار نمیکنه گوشیش 1280هست و سیم کارت من برایش تا23 شهریور فعال است من چطور میتوانم کد یکبار مصرف بگیرم و گوشی و خط را ثبت کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
با سلام تعدادی گوشی مستعمل از ستاد اجرائیات فرمان امام به صورت مزایده خریداری نموده ایم پیامک آمده ثبت ریجستر نیست. چگونه میشود ثبت کرد. این گوشی ها توسط دولت ظبط بوده وقبلا با یک سیم کارت روشن بوده لطفا راهنمایی بفرمائید
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیبک
۱۰:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
من گوشی رو خریدم اما فروشنده به من کد فعالسازی نداده الان باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
saleh
۲۰:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
روی کارت گارنتی شما یک کد فعال سازی است کد را میزنی و سپس عملیات ریجستر اوکی میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیبک
۱۰:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
من گوشی رو خریدم اما فروشنده به من کد فعالسازی نداده الان باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
من در پرداخت عوارضي گمرك گوشي ١imei رو اشتباهي زدم و شناسه پرداخت داده شد و اشتباها پرداخت كردم چه كار بايد انجام دهم چه جوري مي شه اون imei اشتباهي رو باطل كرد
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۲:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
من در پرداخت عوارضي گمرك گوشي ١imei رو اشتباهي زدم و شناسه پرداخت داده شد و اشتباها پرداخت كردم چه كار بايد انجام دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
داداش باید یکم صبر کنی اگه نشد مجدد تصحیح میکنی میفرستی , بدون هزینه
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۲:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
با سلام
من در سايت پرداخت عوارض گوشي imei رو اشتباه وارد كردم و شناسه پرداخت داد و هزينه رو پرداخت كردم چه كار بايد انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام من موبایلم را تازه بردش عوض کرعوض کردم وبه من کدی ندادند چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
اکبرحسین ابادی
۰۰:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام من گوشی خریداری کردم پس از مدتی پیام امد که ثبت نشده با سامانه همتا وجه گمرک ۲۸۸۹۰۰تومان پرداختم وشناسه پرداخت رو دارم اپراتور گفت تا هفته اینده وصل میشه چون طیستم مشکل داره حال بعد ۴۵روز کلا گوشی قطع شده البته م تها قبل راهنمایی فرمایید من بازنشسته وایثارگرم راهنمایی کنید دعایتان میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
سید جمال آهنج
۲۲:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
چند ماهیه که گوشیم روخریدم بعد از چند روز از همتا پیام اومد که این گوشی ثبت نشده است چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
با سلام . من یه گوشی قدیمی دارم که مدت یکسال خاموش بوده سیم کارت هم نداشته. تقریبا ده سال قبل خریداری شده الان که روشن کردمو سیم کارت گذاشتم پیام اومده که دستگاه شما در سامانه همتا ثبت نشده ظرف یک ماه غیرفعال میشود. اقدام کردم برای ثبت. شناسه دستگاه را میگه غیرقانونی. الان باید چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
saleh
۲۰:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
در سایت همتا ثبت کن و کد فعال سازی را در کارت گارانتی قید شده بزن اوکی میشه
Netherlands
امین
۱۳:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
وقتی تو نرم افزار شماره سریال رو میزنم میگه گوشیت دو تا سریال داره دومی رو هم بزن . اونو دقیق مینویسم میگه این سریال مال گوشی تو نیست . استعلام که میگیرم میگه گوشی اصله و هردو شماره سریال هم درسته . رو باتریش هم همون سریاله . الان دقیقا مشکلش چیه این وسط .
Iran (Islamic Republic of)
saleh
۲۰:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
اول کد *#06# را بزن بعدش هر دو تای شماره سریال ها رو که نشون داد رو ی جایاداشت کن و بعد *7777# را بزن و بعدش شماره 2 فعال سازی را بزن و بعد اولین شماره سریال رو بزن و شماره موبایلت را وارد کن و بعد از ون هم کد فعال سازی تو بزن و ثبت میشه این سریع با دومین سیم کارتت هم راه رو امتحان کن بعدش اوکی میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد زمانی
۰۱:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
با سلام گوشی را از دست فامیل خریدیم غیر فعال شده چکار باید انجام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
saleh
۲۰:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
در سایت همتا ثبت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
Navid
۱۳:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
تبلت خریدم سیم دوش قطع شده میگن جز مشمول نیست چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
saleh
۲۰:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
اول هر دو تای ان رو در سیستم همتا ثبت کن و بعد در تنظیمات گوشی باید هر دو تای ان را فعال کرد در قسمت تنظیمات و بعد در قسمت مدیریت سیم کارت و اخرین گزینه را انتخاب کن و بعد سیم ها را انتخاب کن
Iran (Islamic Republic of)
Navid
۱۳:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
تبلت خریدم سیم دوش قطع شده میگن جز مشمول نیست چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
Qq
۰۰:۱۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام منم سامسونگ نوت 8دارم برا منم همینه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام منم سامسونگ نوت۸ دارم همین مشکلو دارم نمی دونم چی کار کنم لطفا مشگل مارو حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسين نجاري
۱۲:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
سلامگوشي من را دوزيدن ومناز دوستم خواستميك گوشي برايمبياورد اياميتوانم از ريجستري گوشي قبليم استفاده كنم
Iran (Islamic Republic of)
Alireza nabigol
۲۳:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
گوشی من از گوشی های قدیمیه چ جوری ثبت ش کنم مدلش 7610
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۲۲:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام گوشی من معلوم نیس به اسم کیه ریجستر هم شده باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۴:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام گوشی سامسونگ آ 8 2015 من یک سال و نیم تاچ ال سیدیش شکسته الان میخام تاچ بندازم میترسم لاک شده باشه چجوری میتونم بفهمم لاک نشده؟؟
Russian Federation
الهه سلمانی
۱۴:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام من گوشیم سیم کارتمو نمیخونه هرچی هم کد7777رومیزنم آلارم میده لطفا منو راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
سیم کارت رو توی یه گوشی دیگه بزارید و امتحان کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۷
سلام من یه گوشی از خارج برام هدیه اوردن الان کار نمیکنه چیکارش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۷
سلام من یه گوشی از خارج برام هدیه اوردن الان کار نمیکنه چیکارش کنم
Iran (Islamic Republic of)
عادل نوروزی
۱۲:۵۸ ۳۰ تير ۱۳۹۷
سلام من وقتی میرم تو سایت سامانه انتقال مالکیت سریال گوشیم ک میزنم میگه ثبت نشده است باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۰۱:۲۹ ۲۹ تير ۱۳۹۷
سلام ببخشید اگه سیمکارت مالک قبلی وجود نداشته باشه اتقال مالکیت چطور انجام میشه؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
binam
۱۸:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۷
ضعیف است
Iran (Islamic Republic of)
سامان وفایی
۰۰:۴۰ ۱۸ تير ۱۳۹۷
سلام من گوشیم ریجستر شده ولی کد فعالسازی رو کارتون گوشی نیست که گوشی رو فعال کنم نیاز به کد فعالسازی دارم چیکار باید بکنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بتول اسدی
۱۲:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۷
دخترم دوعدد گوشی همراه کار کرده قفل باز شده برای ما آوردن توفرودگاه کاری انجام نشد اطلاعی از قانون نداشتیم وخواستیم قانونی کار کنیم از طریق خدمات موبایل پرداخت انجام شد. اما جوابی درست ندادند چه باید بکنیم شناسه پرداخت دارم ولی در این سایت نمیدونم چطور پی گیری کنم
Iran (Islamic Republic of)
هانیه سجادی
۰۰:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۷
سلام گوشی من با سیم کارت پدرم فعال شده و وقتی من سیم کارتمو روی گوشی گذاشتم این پیامک واسم اومده...وقتی با سیم کارت پدرم انتقال مالکیتو میزنم میگه دستگاهی تحت مالکیت شما وجود نداره ...چیکار باید بکنم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۷
اگر کسی ثبت نام نکرده باشه چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۷
من نتونستم موبایلم را در طرح ریجستری ثبت نام کنم الان باید چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
هانیه سجادی
۰۰:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۷
سلام گوشی من با سیم کارت پدرم فعال شده و وقتی من سیم کارتمو روی گوشی گذاشتم ابن پیامک واسم اومده...وقتی با سیم کارت پدرم انتقال مالکیتو میزنم میگه دستگاهی تحت مالکیت شما وجود نداره ...چیکار باید بکنم؟!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نمی دونم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
این طرح هم مثل طرح شبنم هست
Iran (Islamic Republic of)
شكوه نيري
۱۲:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
رجيستر گوشى وارد شده از خارج از كشور
آخرین اخبار