آیین تودیع و معارفه مدیران شبکه سه سیما برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه سه با حضور جمعی از مدیران و تهیه‌کنندگان رسانه ملی برگزار شد.

تودیع و معارفه مدیران شبکه سه برگزارشدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه سه با حضور جمعی از مدیران و تهیه‌کنندگان رسانه ملی برگزار شد.

در این مراسم، مرتضی میرباقری معاون سیما، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه، مهران مهام، فرزاد حسنی، محمدرضا احمدی، محسن چگینی، پیمان یوسفی، میثم آقا بیگی، حسین ذکایی، محمدرضا شفیعی، سعید پروینی، فرید شب خیز، اسماعیل عفیفه، رضا رشیدپور، عادل فردوسی پور حضور داشتند.

آیین تودیع و معارفه مدیران شبکه سه سیما

گفتنی است؛ هفته گذشته علی فروغی رئیس مرکز بسیج رسانه ملی با حکم معاون سیما به عنوان مدیر شبکه سه منصوب شد.

علی اصغر پورمحمدی هم، در حکمی از سوی معاون سیما به سمت قائم مقام معاون رئيس سازمان صداوسيما در امور سيما منصوب شد.

آیین تودیع و معارفه مدیران شبکه سه سیما

 

فروغی به شبکه سه آمد

میرباقری معاون سیما با قدردانی از پورمحمدی وی را سرمایه ای بزرگ در رسانه ملی دانست و گفت: او با شجاعت و قدرت بالای مدیریتی توانست زمینه های ارتقای شبکه سه را به وجود آورد.

معاون سیما تاکید کرد: پورمحمدی بانک اطلاعات رسانه ملی در جمهوری اسلامی است و معاونت سیما نیازمند تجربیاتش در حوزه ستادی است. فردی که در حوزه مسائل اجتماعی و شناخت جامعه شامه تیزی داشته و تجربیات خوبی در حوزه تولید برای نسل جوان دارد.

 میرباقری در ادامه افزود: اطمینان داریم علی فروغی با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد در شبکه سه در مدت کوتاهی برنامه های ‌شبکه را ارتقا می بخشد.

وی با اشاره به برنامه های برند شبکه سه از تولید کنندگان آن خواست تا همچنان با قدرت به کار ادامه دهند.

معاون سیما از بحران های موجود در جامعه یاد کرد و افرود: در شرایطی که کشور مسائل و بحران های متعددی را تجربه می کند رسانه ملی وظیفه دارد نشاط و امید را به جامعه تزریق کند.

شبکه سه سیما با برنامه های خوب خود توانست در شرایطی‌ مطلوب مخاطبان جوان را جذب کند.

شبکه سه پربیننده ترین شبکه  تلویزیونی است

پورمحمدی در این جلسه شبکه سه سیما را از پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی دانست و گفت: شبکه سوم توانست با وجود مشکلات متعدد سخت افزاری و با توجه به مشکلات مالی برنامه های پرمخاطب روی آنتن بفرستد.

وی با دفاع از انتخاب علی فروغی به عنوان جانشین خود در شبکه سه سیما تاکید کرد: فروغی یکی از با اخلاق ترین، ًخوش فکر ترین و توانمندترین مدیران رسانه است و من انتخاب چنین گزینه شایسته ای را تایید می کنم.

قائم مقام سیما هجمه های اخیر در زمینه انتصاب فروغی را جوسازی خواند و افزود: بالاخره هر شخص افرادی را در اطراف خود دارد. فرزند کسی است، این که شایستگی افراد را بر این اساس ‌مورد تردید قرار دهیم جوانمردانه نیست.

وی‌ با‌ شوخ طبعی کم نظیر خود از همکارانش خواست از رفتنش خوشحال نشوند و خواستار آن شد تا رسانه ملی به مطالبات مالی شبکه سه توجه بیشری داشته باشد.

پورمحمدی توفیق شبکه سه در جذب اگهی را بی نظیر دانست و خواهان آن شد تا به برنامه سازان در این شبکه توجهی ویژه شود.

پورمحمدی در ادامه تاکید کرد: طرح های جذابی در گروه های اجتماعی، ورزش، سرگرمی و مسابقات وجود دارد که با توجه به مشکلات مالی در شبکه تولید نشده است.

وی افزود: با شناختی که از روحیات آقای فروغی دارم انشالله این طرح ها به زودی روی آنتن می رود.

در ادامه این مراسم علی فروغی مدیر شبکه سه سیما با تجلیل از  پورمحمدی گفت:  پورمحمدی گلچینی از نیروهای خوش ذوق، خوش اخلاق و توانمند را در این شبکه گرد هم آورده است. نیرویی که بزرگ ترین سرمایه این شبکه محسوب می شود.

وی از پورمحمدی خواست تا همچنان به حمایتش از شبکه سه ادامه دهد و ابراز امیدواری کرد: با شجاعتی که در شبکه نهادینه شده، برنامه های موفقی در حوزه های مختلف اجتماعی، فیلم و سریال، ورزش، سرگرمی و مسابقات تولید و پخش شود.

انتهای پیام/

علی فروغی رسماً سکان مدیریت شبکه سه را بر عهده گرفت

 

 

برچسب ها: صداوسیما ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار