واردات بی‌رویه کالای خارجی مانع پیشرفت کشور است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: نبود اراده جدی در مبارزه با فساد، تکیه اقتصاد کشور به نفت، مصرف‌گرایی و واردات بی‌رویه کالای خارجی از جمله موانع پیشرفت کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، حجت‌الاسلام شمس اله جلیلیان در حضور کارکنان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان لرستان ضمن تبیین شعار سال مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به تبیین فرمایشات حکیمانه رهبر معظم در مشهد مقدس پرداخت.

وی وجود نیروهای جوان، تحصیل‌کرده و منابع سرشار طبیعی به‌عنوان دو سرمایه بزرگ مملکت اسلامی اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر انقلاب اگر ملت و مسئولان با نگاه به این توانمندی‌ها و نه گفتن به بیگانگان در رفع مشکلات اقتصادی قدم بردارند به طور  یقین  مشکل غیرقابل‌ حل در مملکت وجود نخواهد داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: با اسناد به فرمایشات مقام معظم رهبری برخی از موانع پیشرفت کشور اعتمادبه‌نفس بیگانه, کم‌کاری و تنبلی برخی مسئولان، قبیله گرایی سیاسی و جناحی، نبوده اراده جدی در مبارزه با فساد و تکیه اقتصاد کشور به نفت و همچنین مصرف‌گرایی و واردات بی‌رویه کالای خارجی است.

انتهای پیام/پ

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

برچسب ها: کالای ایرانی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.