نامتعارف‌ترین سالن‌های سینما در جهان+تصاویر

در این مطلب تصاویری بسیار جالب و دیدنی از حیرت انگیز ترین سینمای های جهان را مشاهده می کنید.

عجیب ترین سالن های سینما در جهانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تجربه ی تماشای فیلم در سینما واقعیت متفاوت دیگری است. شاید مهمترین دلیل آن حضور و تعامل با شخصیت ها در هنگام تماشای فیلم در سینما باشد. به همین دلیل سینما تاکنون عاشقان خود را از دست نداده و هنر سینما نیز درصدد جذب مخاطب بیشتری است. در این گزارش با عجیب ترین سینماهای جهان آشنا خواهید شد.

سینمای شناور در تایلند

در جزیره ی زیبای کودو در تایلند یک سینمای شناور از مواد بازیافتی ساخته شده است. صفحه ی سینما بین دو صخره زیبا در جزیره ی کودو قرار گرفته و تجربه ی منحصر به فردی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. گروه طراح این سینما از قایق هایی برای ترکیب صفحه ی سینما و سکوی جداگانه برای تماشاچیان استفاده کرده اند تا تماشاچیان در هنگام لذت بردن از تماشای فیلم احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

نامتعارف‌ترین سالن های سینما در جهان

کانتینرهای حمل و نقل در روسیه

در سال ۲۰۱۵ میلادی صد سینمای ساخته شده از کانتینرهای حمل و نقل در شهرهای کوچک روسیه با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر دایر شد تا بتوانند به فیلم های روز دسترسی داشته باشند و از صنعت فیلم روسیه هم حمایت کنند.

نامتعارف‌ترین سالن های سینما در جهان


بیشتر بخوانید:عجیب‌ترین سینمای دنیا+عکس


سینما درون قایق در پارک دولاویلت فرانسه

پارک "دو لاویلت" فرانسه در پاریس سالن سینما را در قایق طراحی کرده است. از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون علاقه مندان به سینما و نویسندگان و فیلم سازان در این سالن سینما جمع می شوند و به تماشای فیلم های برنده ی اسکار و برگزاری محافل هنری و فنی می پردازند.

نامتعارف‌ترین سالن های سینما در جهان

سینما در وان حمام و استخر شنا

آیا تا به حال به تماشای فیلم در وان حمام و یا استخر شنا فکر کرده اید؟ اتفاق عجیبی است اما واقعیت دارد. در انگلستان و ایالات متحده ی آمریکا سینماهایی وجود دارند که افراد در استخرها که شبیه وان بزرگ حمام است به تماشای فیلم می نشینند. هر استخر یک خدمتکار دارد که نیازهای احتمالی تماشاچیان را مرتفع می سازد.

نامتعارف‌ترین سالن های سینما در جهان

منبع:تابناک

انتهای پیام/

عجیب ترین سالن های سینما در جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار