ادعای جدید خونه به خونه که پرونده آن باز نشده است

باشگاه خونه به خونه بابل مدعی است نساجی مازندران از بازیکن غیرمجاز در یکی از بازی هایش استفاده کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با وجود گذشت یک هفته از اتمام رقابت های لیگ دسته اول همچنان حواشی مربوط به این مسابقات ادامه دارد و مسئولان باشگاه خونه به خونه بابل ادعا می کنند مدارکی در اختیار دارند که می تواند منجر به محروم شدن نساجی مازندران از صعود به لیگ برتر و جایگزینی بابلی ها به جای شاگردان جواد نکونام شود.

در جدید ترین حواشی مربوط به نساجی شنیده می شود این تیم در یکی از بازی های خود  از بازیکنی غیرمجاز در رده سنی امید برای تیم بزرگسالان استفاده کرده است که در صورت اثبات این امر احتمال دارد نتیجه آن دیدار سه بر صفر به سود رقیب قائمشهری ها شود.

 

برای پیگیری این موضوع با فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته اول و رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم.

محمودزاده با اشاره به اینکه تاکنون چنین پرونده ای به او وصول نشده است، اظهار داشت: ترجیح می دهم تا زمانیکه چنین پرونده ای دریافت نکرده ام، درباره آن صحبت نکنم و بهتر است تیم هایی که چنین ادعایی دارند مدارکشان را در اختیار کمیته انضباطی و کمیته اخلاق قرار دهند.

جاودانی هم اعلام کرد: تاکنون پرونده استفاده تیم نساجی از بازیکن غیرمجاز به دست ما نرسیده است. پس از دریافت این پرونده آن را از ابعاد مختلف رسیدگی کرده  و اگر این ادعا ثابت شود با استناد به موارد قانونی با این موضوع برخورد می کنیم.

انتهای پیام/

حواشی ادامه دار لیگ یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار