مهدوی‌کیا: قهرمانی آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس گفت:قهرمانی در آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و بهترین زمان برای کسب این عنوان در اختیار پرسپولیس است.

مهدوی‌کیا: قهرمانی در آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیستبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی مهدوی‌کیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی امروز از تیم پرسپولیس شاهد خواهیم بود و  این تیم همچون بازی‌های قبلی با عملکردی قابل قبول، فوتبال ایرانی را برای آسیا به نمایش خواهد گذاشت تا دل هواداران شاد شود.

او افزود:  برای تیم محبوبم پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم قهرمان فوتبال ایران با انجام دو بازی برتر، به مرحله بعدی صعود کند و نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان ایران باشد. قهرمانی در آسیا برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و بهترین زمان برای کسب این عنوان در اختیار پرسپولیس است.

مهدوی‌کیا تصریح کرد: هواداران پرسپولیس در این شرایط حساس به حواشی توجه نکنند و با حمایت همیشگی خود، پشتیبان تیم محبوب پرسپولیس باشند. باشگاه پرسپولیس و برانکو در بهترین شرایط و بهترین تعامل قرار دارند و بیشترین موفقیت‌های را در این چند سال اخیر کسب کرده‌اند و به طور حتم  این روند با حمایت هواداران ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

اظهارات مهدوی کیا درباره بازی پرسپولیس برابر الجزیره امارات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
با این گل خوردن های پایانی بازیها که ول میکنن بازی را بعید می‌دونم قهرمانی را بدست بیاره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
مهدوی کیا قدیم خوب بازی میکرد
آخرین اخبار