ساخت مدرسه توسط اداره کل اتباع سیستان وبلوچستان در زاهدان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل اتباع سیستان و بلوچستان در حاشیه شهر زاهدان مدرسه می‌سازد.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  چهار مدرسه با مشارکت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی این استان در حاشیه شهر زاهدان ساخته می‌شود.

علیرضا راشکی گفت: این مدارس در راستای رفع موانع آموزشی در حاشیه شهر زاهدان که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است ساخته می‌شود.

وی افزود: در این راستا ساخت ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه هر کدام با زیربنای هزار و ۳۲۰ متر مربع در محله‌های قاسم آباد و پیربخش زاهدان با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان در محله‌های میدان کارگر و همت آباد زاهدان در مجموع با زیر بنای آموزشی ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: بخش مهمی از موانع آموزشی حاشیه شهر زاهدان با ساخت این چهار مدرسه مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/گ

ساخت مدرسه در زاهدان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار