تمدن:

مقابله به مثل حق مسلم ملت ايران است

استاندار تهران گفت:‌ملت ايران مقابله به مثل و انتقام را حق خود مسلم مي داند و انتقام خون اين شهيد و ديگر شهدا را خواهد گرفت.

مرتضي تمدن استاندار تهران؛ درحاشيه مراسم تشيع پيکر مطهر شهيدمصطفي احمدي روشن که در دانشگاه تهران برگزار شد ،در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ترور  يک انسان شرافتمند و نخبه که در دانشگاه مشغول به درس دادن است کار سختي نيست لذا دشمن با چنين اقداماتي خباثت خود را بيشتر از گذشته نشان مي دهد.

وي با اشاره به هدف دشمن از اين نوع اقدامات، افزود:دشمن با اينگونه اقدامات قصد متوقف کردن مسير پيشرفت ملت ايران را دارد اما اين هدف آنان نشدني است و ملت ايران تا اوج قله‌هاي اقتدار پيش خواهد رفت.

استاندار تهران گفت: قطعا ملت ايران در مقابل اقدامات دشمن ساکت نخواهد نشست و اجازه نمي دهد كه آنان هر اقدام جنايتکارانه اي را بر مردم و ملت ايران تحميل کند.

وي با اشاره به عكس العمل ملت ايران در مقابل اين جنايات بيان داشت: ملت ايران حق مقابله به مثل را براي خود محترم مي داند و اميدواريم که اين خون هاي به ناپاک ريخته شده سير حرکت ملت ايران را به سوي قله‌هاي افتخار و ترقي سرعت بخشد.

استاندار تهران خاطر نشان كرد:‌ ترفند دشمن ناجوانمردانه است لذا ايجاب مي‌کند که مسئولين در بحث حفاظت از نيروهاي برجسته و نخبگان علمي ، بررسي‌هاي جدي را انجام داده كه البته در حال حاضر تمهيدات فراواني در نظر گرفته شده كه اميدواريم با بيشتر شدن اين تمهيدات، از زياده‌خواهي هاي دشمن كه خواستار ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي از طريق ترور نيروهاي نخبه است ،جلوگيري شود./خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار