دیدار استاندار خراسان رضوی با تعدادی از شهروندان مشهدی

استاندار خراسان رضوی که برای اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد الزهرا (ع) واقع در یکی از مناطق مشهد حضور یافته بود با تعدادی از نمازگزاران به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد

دیدار استاندار خراسان رضوی با تعدادی از شهروندان مشهدی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جریان این دیدار و شنیدن درد و دل‌های مردم، ارتباط بی واسطه با خدمتگزاران را حق مردم و تکریم و پاسخگویی به آنان را تکلیف مسوولان دانست.

رشیدیان گفت: پیگیری امور و به سرانجام رساندن مطالبات قانونی و مشروع مردم باید همواره مورد توجه قرار داشته باشد و همگان در چارچوب اختیارات و تکالیف خود، به این امر مبادرت ورزند.

استاندار خراسان رضوی به صورت هفتگی و مستمر با مردم برنامه ملاقات عمومی دارد که تعدادی از مدیران ستادی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در این دیدار‌ها حضور دارند و شهروندان به صورت مستقیم مشکلات، خواسته‌ها و پیشنهاد‌های خود را در زمینه‌های مختلف با مقام عالی دولت در استان در میان می‌گذارند.

استاندار خراسان رضوی نیز ضمن بررسی روند پاسخگویی و اطلاع از اقدامات انجام شده از سوی مراجع ذی ربط، در جهت رفع مشکلات هر یک از ملاقات کنندگان دستور اقدام لازم را صادر می‌کند.

انتهای پیام// ف. ن
 

دیدار های مردمی استاندار خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.