پایان دومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشوردرسنندج

دومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور که به میزبانی آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، اختتامیه همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشوربا حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرکل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، دست اندرکاران ورزش دانش آموزی استان، جمعی از اساتید تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های کشور و شرکت کنندگان در همایش برگزار و با معرفی مقالات و پوسترهای برتر، از نفرات برگزیده در سالن همایش معلم اردگاه شهید سلیمان خاطر سنندج تجلیل شد.

دبیرکل آموزش و پرورش کردستان در این همایش با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات معاونت تربیت بدنی و سلامت استان و تمامی دست اندرکاران امر، با بیان اینکه ساحت تربیت بدنی و زیستی از ساحت های سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: امیدواریم که این همایش موجب تحقق اهداف سند تحول بنیادین و توجه به سلامت جسم و روح دانش آموزان شود.

رشید قربانی حضور اساتید مجرب و برجسته کشور در این همایش را قابل تقدیر دانست وبیان کرد: با برگزاری همایش علمی دستاوردهای ورزش دانش آموزی ارتباط مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش بیشتر و جایگاه تربیت بدنی و ورزش مدارس از دید مدیران و اساتید دانشگاه احیا و تقویت خواهد شد.

وی از پیگیری و تلاش های معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و گفت: با حضور دکتر حمیدی، تربیت بدنی در آموزش و پرورش دوباره احیا و ساعت درس تربیت بدنی مدارس نیز اضافه شد.
قربانی با بیان اینکه دانش علمی معلمان تربیت بدنی کردستان رشد و پیشرفت داشته است، افزود: ورزش دانش آموزی استان از رتبه ۲۸ کشوری به پنجم کشور ارتقا پیدا کرده است.

دبیر علمی این همایش نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در برگزاری این همایش، تلفیق دانشگاه های استان و دبیران تربیت بدنی را از بزرگترین خصایص همایش ذکرکرد.

وی با بیان اینکه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قوی ترین بدنه تخصصی را در خود دارد؛ برگزاری سه کارگاه کاربردی در حاشیه این همایش را قابل تحسین دانست و از انجمن علمی تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در احصا نیاز معلمان تربیت بدنی و برگزاری کارگاه تقدیر کرد. 

بروجردی تبدیل مقالات چکیده به چکیده بلند را از اقدامات ارزشمند دومین همایش علمی ورزش های دانش آموزی عنوان کرد و گفت: ارائه چکیده موجب افزایش کیفی مقالات می شود. 

وی همچنین ارائه انشای دانش آموزی در موضوعات معلمان تربیت بدنی و ویژگی های زنگ ورزش را از دیگر کار های ارزشمند همایش دانست و اظهار داشت: ارائه انشای دانش آموزی موجب تغییر نگرش آنان نسبت به معلمان ورزش می شود.

دبیر علمی این همایش از شرکت ۴۰۰ معلم ورزش از سراسر کشور در این همایش خبر داد و گفت:۳۰۰ معلم تربیت بدنی از استان کردستان و ۱۰۰ معلم دیگر نیز از سایر استان ها در این همایش شرکت داشتند.

در پایان این همایش در محور  «حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی»  ، مقاله شیما بختیاری خو،  به عنوان سخنران برتر و مقاله سمیه صالحی به عنوان پوستر برتر و در محور  «فیزیولوژی ورزشی»  مقاله مرتضی احمدیان به عنوان سخنران برتر و مقاله مریم لطفی به عنوان پوستر برتر معرفی شد.

همچنین در محور  «رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی»  مقاله شلیر قاسمی به عنوان سخنران برتر و مقاله سامان حلاوتی به عنوان پوستر برتر و در محور  «مدیریت ورزشی»  مقاله وحید دلشب به عنوان سخنران برتر و مقاله صبا نوروزی به عنوان پوستر برتر معرفی شد.
گفتنی است، در پایان این مراسم از سخنرانی ها و مقالات برتر چهار محور همایش و همچنین از اساتید و مدرسین کمیته های ورزشی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

دومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشوردرسنندج

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.