اعلام ویژه برنامه های سیما در رمضان ۹۷

ده‌ها ویژه برنامه رمضانی برای شبکه‌های سیما طراحی و آماده پخش شده است که از ابتدای این ماه مبارک، تقدیم مخاطبان خواهند شد.

اعلام ویژه برنامه های سیما در رمضان ۹۷به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اعلام دبیر شورای معارف سیما، شبکه‌های مختلف سیما، امسال بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه رمضانی پخش خواهند کرد.

مهمترین ویژه‌های رمضانی امسال، متشکل از سریال ها، ویژه برنامه‌های افطار و سحر و جمع خوانی‌های قرآن کریم است که از حرم‌های شریف و اماکن متبرکه در شهر‌های مختلف کشور به طور زنده تقدیم مخاطبان می‌شود.

*سرّ دلبران در شبکه یک سیما

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مجموعه تلویزیونی «سرّ دلبران» از شبکه یک سیما پخش می‌شود. «سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی هنرمندانی چون برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، جعفر دهقان و کامران تفتی، تولید شده است. اولین قسمت از این سریال پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۲۲:۱۵، پخش خواهد شد.

پیش از پخش این مجموعه نیز سخنان آیت‌الله سبحانی با موضوع درس‌هایی از یکی از سوره‌های جزو سی‌ام قرآن کریم پخش خواهد شد.

همچنین هر شب پس از سریال سر دلبران جنگ شاد و مفرح «دعوت» به طور زنده و با اجرای نیما کرمی و زینب زارع و تهیه کنندگی مجتبی کشاورز از برج میلاد پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه سحر «ماه خدا» در شبکه یک با اجرای هادی صلحجو سحر‌های ماه رمضان امسال همراه سحرخیزان است.

ویژه برنامه افطار «ماه و ماهی» نیز هر روز با اجرای امیرحسین مدرس بعد از خبر ساعت ۱۹ در شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

این شبکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم را هر روز ساعت ۴:۴۵ تا ۶ بامداد از حرم مطهر امام رضا (ع) پخش می‌کند.

*شبکه دو سیما

شبکه دو سیما نیز سریال «بچه مهندس» را برای ماه رمصان تدارک دیده است که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

مراسم جزء خوانی قرآن کریم را نیز از حرم حضرت معصومه (س) ساعت ۱۱ تا ۱۲ روی آنتن می‌برد.

* ویژه‌های رمضانی در شبکه سه

پخش مجموعه تلویزیونی "رهایم نکن" به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی از چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در شبکه سه سیما آغاز خواهد شد. محمد مهدی عسگرپور این مجموعه را با یک موضوع خانوادگی در ۲۸ قسمت آماده می‌کند تا شب‌های رمضان مخاطبان شبکه سه سیما را پای تلویزیون بنشاند. این مجموعه هر شب ساعت ۲۰:۴۰ پخش می‌شود.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «ماه عسل» نیز از نخستین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت. نخستین قسمت از برنامه تلویزیونی "ماه عسل" پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت، پخش می‌شود. احسان علیخانی امسال نیز برنامه خود را از ساعاتی پیش از اذان مغرب آغاز خواهد کرد. این برنامه از ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

شبکه سه در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه (س) را از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۶ پخش می‌کند

* ویژه برنامه‌های شبکه ۴ سیما در ماه رمضان

«گفت و گوی تنهایی»، «معنای زندگی» و «۳۰ سریال» و «جزء خوانی قرآن کریم» از مهمترین برنامه‌های این شبکه برای ماه رمضان امسال هستند «معنای زندگی» به تهیه کنندگی محسن کرمی در ۳۰ قیمت ۵۰ دقیقه ای، هر روز ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

«۳۰ سریال» نیز با نمایش و تحلیل ۳۰ سریال شاخص رمضانی ویژه برنامه دیگری از شبکه چهار سیماست که گروه ادب و هنر آن را برای پخش در ساعات عصرگاهی ماه رمضان تدارک دیده است. این برنامه در ۳۰ قسمت در مدت زمان ۹۰ دقیقه به تهیه کنندگی حسین مروی تولید می‌شود و در آن قرار است ۳۰ سریال شاخص رمضانی که از سال ۱۳۸۰ تاکنون پخش شده، بررسی شود. «جزء خوانی قرآن مجید» هم هر روز ساعت ۱۱ تا ۱۲ در ارتباط زنده از حرم احمدبن موسی (ع) شاه چراغ شیراز، از دیگر برنامه‌های ثابت شبکه چهار برای ماه خداست.

*شبکه پنج سیما

برنامه «جشن رمضان» امسال نیز ساعت ۲۱:۳۰، به صورت زنده از شبکه پنج سیما به خانه مخاطبان می‌رود. جشن رمضان از بوستان گفت و گو هر شب پخش خواهد شد.

«انس با قرآن» عنوان برنامه معارفی شبکه پنج سیماست که هر روز ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه با پخش یک جزء از قرآن کریم به صورت ترتیل با حضور قاریان بین المللی و ممتاز قرآن از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با مخاطبان همراه می‌شود.

همچنین مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مشهد اردهال از ساعت ۲:۳۰ تا ۳:۳۰ بامداد از این شبکه پخش می‌شود.

ویژه برنامه افطار شبکه پنج سیما هم با عنوان "شهر عزیز" از سفره‌های افطار حرم رضوی با اجرای سید کاظم احمدزاده هر شب ساعتی قبل از لحظات ملکوتی افطار از شهر مشهد مقدس به طور زنده مخاطبان شبکه پنج را زائر حرم رضوی می‌کند.

* شبکه قرآن

این شبکه در ایام رمضان در چند وعده تلاوت قرآن خواهد داشت. بعد از اذان صبح ساعت ۴:۳۰ از کاشان، ساعت ۱۰:۳۰ صبح از حرم امام رضا (ع) و ساعت ۱۶ از حرم امام خمینی (ره) جزء خوانی قرآن کریم از آنتن شبکه قرآن و معارف پخش خواهد شد. پوشش محافل قرآنی و نمایشگاه قرآن از دیگر ویژه تلاش‌های شبکه قرآن در ماه رمضان امسال خواهد بود.

*شبکه نسیم

شبکه نسیم هم امسال با برنامه خندوانه در جشن رمضان با مخاطبان همراهی می‌کند. سری جدید خندوانه با اجرای رامبد جوان و با حضور عروسک محبوب "جناب خان " اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

تلویزیون در رمضان امسال چه برنامه هایی دارد؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرسی چ عالی ک اعلام میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۹:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام:
در سریال سر دلبران شبکه 1 هنرمند محبوب اصفهانی ،بازیگر قصه های مجید، و هنرپیشه ارزشی فیلم های سینمایی دفاع مقدس مانند:
حماسه مجنون - افق و...
جناب آقای جهانبخش سلطانی
هم حضور دارند.
لطفا بیشتر به این گونه مسائل و احترام به بزرگان اهتمام بیشتری داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
پژمان باقري وينه
۲۳:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
بسيار ممنون و سپاس گزارم از اطلاع رسانيتون
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
برنامه های طنز مثل پایتخت رو نشون بدید
آخرین اخبار