اصفهان/

آغاز عملیات ساخت بزرگترین طرح فرهنگی تجاری در نجف آباد

طرح پردیس مرکزی ایران به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی تجاری تفریحی در نجف آباد اصفهان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران؛ شهردار نجف آباد در این باره گفت:سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان نشان دهنده ی اعتماد بخش خصوصی به مردم شهرستان نجف آباد است.

محسن خندان افزود:از بهترین مدیران فنی در حوزه معماری در این طرح استفاده شده است که امیدواریم این مجموعه ازآثار ماندگار شود.

 در ادامه مدیرعامل شرکت بال گستر جم افزود:از جمله اهداف وزارت بازرگانی توزیع کالا به قیمت مناسب است که شکسته بال گستر با ایجاد بازارهایی که کالاها به قیمت مناسب توزیع می کند موفق به تحقق این خواسته شده است.

صدر یادآور شد استقبال مردم فهیم اصفهان گواه موفقیت این ادعاست.

 وی با بیان اینکه فروشگاه ها اولین مرحله مجموعه ی پردیس هستند گفت:این بازارها ظرف مدت یک سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی تصریح کرد:طرح های بعدی در شاهین شهر وکاشان به اجرا در می آید.

در ادامه این مراسم متولی زاده مدیر فنی گروه بازارهای پردیس گفت:هدف ما ایجاد این مجموعه ها در مناطق توسعه نیافته و محروم است.

وی افزود:مجموعه ی پردیس مرکزی ایران در نجف آباد 200 هزار مترمربع ساختمان است که 120 هزار مترمربع بخش فرهنگی تفریحی و تجاری است و 80 هزار مترمربع پارکینگ 4 طبقه است که با سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد ریال در زمینی با مساحت 160 هزار مترمربع به بهره برداری می رسد.

 وی تصریح کرد:طرح پردیس مرکزی ایران در زمان عملیات وساخت سبب اشتغال زایی 4 هزار نفر می شود که با بهره برداری کامل این طرح 10 تا 12 هزار نفر به صورت کامل مشغول به کار می شوند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.