هفته سی و هفتم لالیگا؛

لوانته ۵ - بارسلونا ۴/از دست رفتن رکورد شکست ناپذیری بارسا در شب هتریک کوتینیو

تیم فوتبال بارسلونا در شب هت ریک کوتینیو با نتیجه 5 -4 مقابل لوانته شکست خورد تا روند شکست ناپذیری هایش در لالیگا متوقف شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لالیگا ، بارسلونا از ساعت 23:15 میهمان لوانته بود ، آبی اناری پوشان  در غیاب مسی با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد تا آرزوهای شاگردان والورده برای به پایان بردن این فصل بدون حتی یک شکست عملی نشود. 

با وجودی که تیم بارسلونا در غیاب مسی بازی را بهتر کرد اما در یک روی غفلت دقیقه 9 توسط امانوئل بوآتنگ دروازه اش را باز شده دید.پس از این گل دوباره شاگردان والورده در دقیقه 30 گل دوم را توسط  بوآتنگ دریافت کردند .البته این پایان کار نبود آبی و اناری پوشان با گل دقیقه 38 کوتینیو توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند تا در نیمه نخست با  امیدواری بیشتری به برای جبران نتیجه به رختکن بروند.

اما در آغاز نیمه دوم در حالی که هنوز پنج دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که روی اشتباه مدافعان بارسلونا بوآتنگ توانست در دقایق 46 و 49 دو بار دیگر دروازه تراشتگن را باز کند  و موفق به هتریک در این دیدار شود.با اینکه بازیکنان بارسلونا سراپا حمله بودند تا گلزنی کنند اما انیس باردی در یک موقعیتی که مشکوک به آفساید بود توانست در دقیقه 58 گل پنجم و تیر خلاص را بر پیکره بلوگرانا بزند.

پس از این گل والورده که چیزی برای از دست دادن نداشت دنیس سوارز و پاکو آلکاسر را به جای اینیستا و دمبله به زمین آورد که اتفاقا این تعویض ها مثمر ثمر واقع شد و اّبی اناری پوشان خیلی زود توسط کوتینیو یکی از گل های خورده را جبران کردند. باز هم این کوتنیو بود که با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه هجده قدم اختلاف دو تیم را به عدد 2 رساند.

لوانته پنج- بارسلونا چهار/از دست رفتن رکورد شکست ناپذیری بارسا در لالیگا در شب هتریک کوتینیو

در ادامه باز هم بارسایی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سوارز پشت این ضربه قرار گرفت گل چهارم را برای تیمش به ثمر رساند تا بارسایی ها با امیدواری بیشتری به دنبال تساوی کشاندن بازی باشند.اما در ادامه حملات بارسایی ها بی افاقه واقع شد و در پایان بازی با نتیجه پنج بر چهار تمام شد، نخستین شکست آبی و اناری پوشان پس از 43 بازی و در غیاب مسی رقم خورد.

در جدول لالیگا بارسا با 90 امتیاز در صدر و لوانته با 46 امتیاز پانزدهم است.

انتهای پیام/

نتیجه دیدار لوانته-بارسلونا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار