حدادی: «مک» از نحوه تمریناتم رضایت دارد

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: مدتی است زیر نظر «مک» تمرین می کنم و او معتقد است پیشرفت قابل توجهی داشته ام.

احسان حدادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره شرایطش پیش از حضور در رقابت های پرتاب دیسک هاله آلمان بیان کرد: پس از مسابقات و بدست آوردن مقام قهرمانی این روزها مشغول تمرین هستم. با وجودی که تمریناتم سنگین و سخت است اما خوشبختانه شرایط خوب پیش می‌رود هر چند که امیدوارم شرایطم بهتر از گذشته هم شود.

او ادامه داد: کم‌کم باید آماده شویم تا چند روز دیگر( دوم خرداد ) همراه با مک ویلکینز به اروپا برویم. البته طبق هماهنگی های بوجود آمده حسین توکلی هم در اردوی آلمان ما را همراهی می کند. البته در نظر دارم هم مدتی را در آن کشور تمرین کنم و هم در برخی از مسابقات سطح بالای این کشور به مصاف حریفانم بروم تا با آمادگی بالا در بازی های آسیایی جاکارتا حضور یابم.

حدادی درباره حضورش در مسابقات دایموند لیگ هم گفت: خدا را شکر با تمریناتی که با سختی انجام دادم می توانم بار دیگر در دایموند لیگ شرکت کنم و با رکوردهایی که پرتاب کردم بتوانم در این مسابقات حضور یابم. امیدوارم با پرتاب های خوب هم بازگشت شکوهمندانه ای به این رقابت ها داشته باشم و هم عرصه را برای پرتابگران دیگر تنگ کنم. خوشبختانه در طول این مدتی که زیر نظر مک تمرین می کنم او از نحوه تمریناتم راضی است و با صراحت تمام عنوان می کند که من پرتابگر باهوشی هستم و خیلی زود مسائل تکنیکی را یاد می گیرم.

دارنده مدال برنز پرتاب دیسک جهان در ادامه عنوان کرد: به شخصه دوست داشتیم تا پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برای تمرین کردن به ایران بیاییم اما متاسفانه به دلیل اینکه کارهای مربوط به روادید با مشکل مواجه می شود در حال حاضر امکان آمدن به ایران وجود ندارد. از سوی دیگر چون رقابت های دایموند لیگ در اروپا برگزار شود و اگر بخواهیم به کشورمان سفر کنیم باید هفته ای 2 بار این کار را انجام دهیم که این مسئله سخت است. به همین علت مک ترجیح داد تا در کمپ های اروپا تمریناتم را پیگیری کنم.

نایب قهرمان المپیک درباره اینکه آیا در مسابقات می تواند به رکورد 70 متر برسد یا خیر،توضیح داد:ثبت این رکورد قطعا به این مسئله بستگی دارد که برنامه تمرینی‌ام چگونه پیش برود. اگر70 متر بیندازم که خیلی خوب می‌شود. همانطور که از سال گذشته قول رکوردهای خوب را داده بودم خیلی زود توانستم به این وعده ام جامه عمل بپوشانم. من از سال پیش با دو پرتاب 65 متری‌ام در رقابت های لیگ برتر دوومیدانی همراه با تیم آسان پرداخت استارت برگشت را زدم. اکنون با ثبت رکوردهای خوب  دوباره به روزهای اوجم بازگشته ام.

قهرمان 3 دوره بازی های آسیایی در پایان تصریح کرد: تمام سعی و تلاشم بر این است که در بازی های آسیایی بهترین نتیجه ممکن را برای کشورم بدست آورم و دل مردم را شاد کنم تا از این طریق بتوانم جواب زحمات کسانی که برایم کشیدند را بدهم. در ضمن هیچ افتخاری بزرگ تر از این نیست که بتوانم در جاکارتا پرچم کشورم در این رویداد یا بازی های المپیک به اهتزاز در بیاورم. اميدوارم تا آخر فصل بيشتر از اين پرتاب كنم و ركوردم را عوض كنم.در گذشته به دلیل مصدومیت نتوانستم نتایج درخشانی را بدست آورم اما اکنون با پشت سر گذاشتن این آسیب دیدگی و جذب یک مربی کار بلد این توانایی را در خود می بینم تا بتوانم یکی پس از دیگری به مدال های بین المللی برسم.

انتهای پیام/

اظهارات احسان حدادی در مورد نحوه تمریناتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار