فرمانده کل سپاه پاسداران:

مقایسه سپاه با ارتش‌های جهان اشتباه است/ باید خدماتی ارزان و باکیفیت به مردم ارائه دهیم

سردار سرلشکر پاسدار جعفری گفت: باید خدماتی ارزان و با کیفیت به خانواده سپاه و مردم ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتتاحیه اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهید شکری که امروز در بیمارستان بقیة‌الله برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بیمارستان شکری گفت: این اولین بیمارستان تخصصی دندان پزشکی است، ما بیمارستان دندان پزشکی در کشور نداشتیم اما این جزو چهار بیمارستان دندانپزشکی در جهان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این بیمارستان افتخاری برای کشور و سپاه است، اظهار کرد: توجه سپاه به موضوع درمان و‌ خدمات پزشکی در عرصه های مختلف به این دلیل است که برخلاف سازمان های نظامی دیگر جهان سپاه انسان محور است نه تجهیز محور؛ اینکه بخواهند سپاه را با دیگر ارتش های دنیا در نظامی گری مقایسه کنند، اشتباه است؛ کشورهای دیگر قدرت آتش و فناوری دارند اما سپاه نهادی فرهنگی، انسانی و نظامی است.

باید نیروی انسانی مومن ، بصیر و انقلابی تربیت کنیم

سردار سرلشکر پاسدار جعفری با اشاره به اینکه باید بیش از پیش به نیروی انسانی توجه شود، گفت: باید نیروی انسانی مومن، بصیر و انقلابی تربیت کنیم، شاید بسیاری از افراد با ایمان باشند اما روحیه انقلابی ندارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شاخص های سپاه گفت: انقلابی بودن ، مردمی بودن، انسان محور بودن سپاه را به سازمانی شاخص تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: الگو گیری و تقلید از سیستم های رایج جهان، مشکل بزرگ کشور است؛ برای مثال وقتی گفته می‌شود سپاه نظامی است یعنی ما از ارتش های دیگر الگو می‌گیریم در حالی که این اشتباه است و تفاوت سپاه و دیگر سازمان های نظام همین موارد است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انسان محور بودن سپاه گفت: سپاه باید الگویی در ارائه خدمات انسانی و‌ پزشکی به مردم و کادر سپاه باشد.

تربیت کادر پزشکی برای انقلاب کار بسیار حساسی است

وی تصریح کرد : مشکل ما الگو گیری از دیگر کشورهاست؛ باید به صورت دائم با موضوع درآمد زایی و الگو گیری از مجموعه هایی که با اولویت های متفرقه شکل می‌گیرند مبارزه کنیم؛ البته بسیاری از بیمارستان ها به دلیل خدماتی که می‌دهند مورد توجه قرار می‌گیرند اما نظر ما این است که خدماتی ارزان و با کیفیت را به خانواده سپاه و مردم داشته باشیم.

سردار سرلشکر پاسدار جعفری در خصوص تربیت کادر پزشکی گفت: تربیت کادر پزشکی برای انقلاب کار بسیار حساسی است و دانشگاه و بیمارستان بقیة الله می‌تواند به عنوان الگوی جامع باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد : براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما کاری جز الگو سازی نداریم و  سپاه باید الگویی در کشور و تربیت نیروی پزشکی  باشد ؛ تشکر می‌کنم از تمام افرادی که این بیمارستان را به عنوان بیمارستان تخصصی افتتاح کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
دورود بر سرباز بزرگ اسلام سردار جعفری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
درو بر نیروهای مقتدرسپاه و ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
من عاشق سپاه وارتش هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر ارتش وسپاه پاسداران
آخرین اخبار