غفوری:هیچ چیز درباره تمدید قراردادم با استقلال مشخص نیست

بازیکن تیم استقلال گفت: هیچ چیزی در رابطه با تمدید قراردادم پس از جام جهانی مشخص نیست و تمام این موضوع‌ها به سیاست باشگاه استقلال بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وريا غفورى پس از پايان بازى مقابل ذوب آهن گفت : در بازى رفت بد شانسى آورديم و روى اتفاق بد گل خورديم اما پس از آن بازى هم قسم شديم كه پيروز شويم و به نوعى در بازى هايى كه در زمين خودمان برگزار مى شود تيمى قدرتمند هستيم.

او ادامه داد : خدا را شكر برديم و جدا از گل هايى كه به ثمر رسانديم يك موقعيت گل داشتيم كه از دست داديم و نبايد يك گل بد را در اين بازى مى خورديم و بايد ٣ بر هيچ بازى را به اتمام مى رسانديم.

او در مورد وضعيت قراردادش گفت :قراردادم با استقلال تمام است و براى تمديد هم برخى مسائل از جمله پرداخت بدهى ها و تمديد قرارداد شفر بوده اما از اين به بعد زمان براى مذاكره هست.

او در مورد اينكه آيا بعد از جام جهانى تمديد مى كند يا خير گفت :معلوم نيست و بايد ديد سياست باشگاه چيست .اما دوست دارم در استقلال بمانم چرا كه اين تيم ،تيم خودمان است.

غفورى در مورد رفتارهاى هواداران با قلعه نويى گفت :خيلى دقت نكردم ولى اگر واقعا چنين چيزى باشد درست نيست و نظر شخصى ام بر اين است وقتى مربى و يا بازيكنى براى استقلال جام بياورد بايد احترام گذاشت و اين در حالى است كه قلعه نويى ٣ جام براى استقلال آورده و به همين دليل بايد احترامش حفظ شود.

او ادامه داد: در بازى رفت مهاجم تيم را نداشتيم و زمين بازى بد بود و اصلا شرايط براى برد مهيا نبود.

غفورى درباره حضور هواداران عنوان كرد :دست تك تك آنها را مى بوسم و بايد بگويم هواداران استقلال در آسيا و دنيا بى نظير هستند.

انتهای پیام/

اظهارات وریا غفوری پس از برد استقلال برابر ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار