باشگاه فرهنگی؛

دردسر‌های یک زندگی مشترک/ نمایشگاه سالانه پوستر اسماء‌الحسنی برگزار می‌شود

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را  از مسائل روزمره فارغ کند.

پیشنهاد سینمایی

فیلم سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در نقش های اصلی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

احمد مهران فر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، شهره لرستانی و الناز حبیبی از جمله بازیگران فیلم «خجالت نکش» هستند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی جالب می کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث مشکلاتی بین این دو می شود.

پیشنهاد تئاتری

«شلیک به تئاترشهر» به نویسندگی و کارگردانی «شایان افکاری» براساس فیلمنامه گلوله ها بر فراز برادوی، اثر وودی آلن با بازی ایوب آقاخانی، عباس بابایی، بهرام سروری نژاد، امین قنبری، اریک قاراسمیان، سام کبودوند، ترانه کوهستانی، حسین کشفی اصل، مهدی میرزائیان و آناهیتا همتی از روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۱ در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه می رود.

این نمایش روایتگر چالش هایی است که یک کارگردان تئاتر برای به روی صحنه رفتن آثارش دارد، او برای این اتفاق مجبور است تا با تهیه کننده ای خارج از فضای تئاتر وارد کار شود.

پیشنهاد گالری

چهاردهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماءالحسنی چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۸ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران با معرفی برگزیدگان این دوره افتتاح شده و علاقه مندان می توانند از آن بازدید کنند.

چهاردهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی از چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت تا ۶خرداد در نگارخانه‌های ممیز و زمستان با نمایش ۹۰ اثر برگزار می‌شود.

پوستر چهاردهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی توسط حمید قربان‌پور یکی از برگزیدگان دوره سیزدهم طراحی شده است.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم سینمایی «پهپاد» به کارگردانی جیسون بورک، جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: نیل، یک خلبان پهپاد است که به‌صورت خصوصی و محرمانه برای سازمان سیا کار می‌کند و حتی خانواده‌اش از شغل او اطلاعی ندارند. او به تازگی پدرش را از دست داده و به همراه همسر و پسر نوجوانش در پی تدارک مراسم تدفین هستند.

نیل تصمیم دارد قایقی را که پدرش برای او به ارث گذاشته بفروشد و از این رو یک تابلوی فروش در بیرون خانه نصب کرده است. روزی شخصی به نام امیر شریف به منزل او مراجعه کرده و به نیل می‌گوید که تابلوی فروش قایق را دیده و قصد خرید آن را دارد.

شون بین، ماری مک کورماک و پاتریک سابونگی بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار