استقبال متقاضیان کمیجان از تسهیلات اشتغالزایی

فرماندار کمیجان از استقبال متقاضیان این شهرستان از تسهیلات اشتغالزایی خبرداد.

استقبال متقاضیان کمیجان از تسهیلات اشتغال زایی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع آن این شهرستان از استقبال متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی کمیجان خبرداد.

سلیمانی افزود: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و متولی امر مراحل ثبت نام و معرفی متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی در حال اجراست که در تلاش هستیم مسائل و مشکلات در این راستا را با پیگیری مرتفع کنیم.

فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استان مرکزی هم در این جلسه اطلاع رسانی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها و توجه به پتانسیل و توانمندی منطقه را برای پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال را بسیار مهم دانست.

فرخی افزود: ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهر و روستا‌ها باید با جدیت و سرعت بیشتری صورت گیرد که در این راه تلاش مسئولان تاثیر گذار خواهد بود.

جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان کمیجان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و تعدادی از سرمایه گذاران با موضوع بررسی مسائل و موانع تولید و روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان برگزارشد.

همچنین در این جلسه موضوع احداث شهرک گلخانه در شهر میلاجرد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوع تخصیص آب مورد نیاز این طرح در استان با فوریت مورد بررسی قرار گیرد.

در حاشیه این جلسه مسئولان از چند واحد تولیدی بازدید و مسائل و مشکلات انان را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام / ج

جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع آن در شهرستان کمیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.