سایت البوابه اردن: آینده کارلوس کی روش در تیم ملی ایران مشخص نیست

با توجه به غیبت کارلوس کی روش در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا، حضور او در تیم ملی ایران در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت البوابه اردن ،حضور کارلوس کی روش ،سرمربی تیم ملی ایران برای مدت زمان پس از جام جهانی روسیه 2018 در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و این قرارداد این سرمربی پرتغالی پس از این مسابقات جهانی به پایان خواهد رسید.

این سایت  عنوان کرد:کارلوس کی روش با حضور نیافتن در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا 2019 حضور خود در ایران را پس از بازی های جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار داده است و گمانه زنه هایی در رابطه با جدایی این سرمربی از تیم ملی ایران زده خواهد شد.کارلوس کی روش توانسته پس از تلاش هایی همراه با تیم ملی ایران دو بار به جام جهانی صعود کند ولی در این دوره از جام جهانی به سخت ترین گروه ممکنه برخورد کرده و احتمال صعود او به همراه ایران به دور بعد بسیار اندک شده است.

آینده کارلوس کی روش در تیم ملی ایران مشخص نیست

این سایت در رابطه با مربی سابق منچستریونایتد اظهار کرد: کی روش از کار ها و فعالیت های فدراسیون فوتبال ایران خسته شده است  و دیگر تحمل  نبود  آمادگی و نداشتن تجهیزات در بالاترین سطح برای یک تیم فوتبالی را ندارد و می خواهد تا هر چه زودتر از ایران به مقصدی دیگر سفر کرده و جدا شود.

سایت اردنی در باره فدارسیون فوتبال ایران گفت: این فدراسیون فوتبال قراردادهای خود را با کارلوس کی روش همچون آتش بدون دود(کارهای بی سر وصدا) انجام داده و حواشی بسیاری از قرار داد این سرمربی  به بیرون درز نخواهد کرد و  محرمانه خواهد ماند.

انتهای پیام/

اظهارات سایت اردنی در رابطه با تمدید قرارداد کی روش با تیم ملی ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار