آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام 15 هزار زائر به عتبات در نیمه اول رمضان

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام 15 هزار زائر در نیمه اول ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات خبر داد.

اعزام 15 هزار زائر به عتبات در نیمه اول ماه مبارک رمضانمرتضی آقایی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: 15 هزار زائر در نیمه اول ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعزام زائران به عتبات عالیات ویژه نیمه اول ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا 27 این ماه ادامه خواهد داشت و فردا آخرین گروه این زائران به عتبات مشرف می‌شوند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: اعزام های ویژه نیمه دوم ماه مبارک رمضان نیز از 12 خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

آقایی در ادامه به اختصاص تخفیف‌های ویژه برای سفرهای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: اعزام زائران شامل سفرهای 7، 14 و 30 شب است و در نیمه اول زائرانی که به صورت هوایی اعزام می‌شوند، از تخفیف 40 درصدی و در نیمه دوم از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: تخفیف سفرهای عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان به صورت سفرهای زمینی از تخفیف کمتری برخوردار است و آمار 15 هزار نفری اعزام شوندگان به عتبات، هم زائران زمینی و هم زائران هوایی را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

اختصاص تخفیف‌های ویژه برای سفرهای ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار