گزینه‌های سرپرستی پرسپولیس هفته آینده بررسی می‌شوند

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از بررسی گزینه های سرپرستی این تیم در جلسه هیئت مدیره هفته آینده خبر داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق با محرومیت 5 ساله مواجه شده است اما او به رای صادر شده به کمیته استیناف اعتراض کرد و قرار است این کمیته بعد از بررسی حکم نهایی را صادر کند.
با توجه به اینکه پیروانی اجازه همراهی پرسپولیس را برای فصل بعد لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ندارد، بنابراین مسئولان پرسپولیس قرار است گزینه های سرپرستی این باشگاه را در جلسه هیئت مدیره بررسی کنند تا بهترین فرد را برای این پست برگزینند.
گفتنی است محمد پنجعلی،محمد زادمهر، محسن خلیلی، بهنام ابولقاسم پور و محمد خاکپور گزینه های سرپرستی پرسپولیس هستند که سوابق این افراد در جلسه هیئت مدیره بررسی می شود.


جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تائید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پرونده مسائل سال گذشته بسته شد و اکنون قرار است در جلسه هیئت مدیره موضوعات جدیدی را بررسی کنیم. به هر حال مشکلات زیاد را با تفکرات جدید می توانیم حل کنیم.


اودرباره گزینه های سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه گزینه های مطرح شده برای عهده دار شدن سرپرستی تیم مناسب هستند و معتقدم محمد زادمهر هم دانش کافی برای اداره امور اجرایی پرسپولیس را دارد.

انتهای پیام/

بررسی جانشین پیروانی در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
آخرین اخبار