مرادی: رکورد شکنی هایم به چشم مسئولان نیامد/ باید نقطه ضعف‌ها را برطرف کنم

وزنه بردار طلایی المپیک ریو گفت: در فاصله سه ماه مانده به مسابقات آسیایی به آمادگی کامل رسیدم و امیدوارم بتوانم همین شرایط را حفظ کنم.

سهراب مرادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش بیان کرد: اکنون کمتر از سه ماه زمان تا شروع بازی های آسیایی باقی مانده و تصور  می کنم کمی زودتر به آمادگی  رسیدم و  امیدوارم بتوانم در این مدت همین شرایط را حفظ کنم.

او افزود:  هر چند نقطه ضعف هایی وجود دارد اما باید آنها را برطرف کنم تا بتوانم اولین مدالم را در بازی های آسیایی کسب کنم.

تلاش می کنم در بازی های آسیایی پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم

او در مورد اینکه پس از کسب مدال طلای المپیک و جهان به دنبال مدال بازی های آسیایی است،گفت: با توجه به اینکه تا به حال تجربه حضور در بازی های آسیایی را نداشته ام کارم سخت است.از طرفی بازی های آسیایی و جهانی را در پیش دارم و باید به گونه ای برنامه ریزی کنم تا بتوانم در تمام این رقابت ها خوب عمل کنم.با وجودی که خیلی سخت است اما تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

مرادی: رکورد شکنی هایم زیاد به چشم مسئولان نیامد/ باید نقطه ضعف‌ها را برطرف کنم

رکورد شکنی هایم زیاد به چشم مسئولان نیامد

قهرمان جهان درباره اینکه در تمرینات رکوردهای خوبی مانند 235 کیلوگرم را بالای سر برده است،توضیح داد: این وزنه ها باید در مسابقات زده شوند، چرا که شرایط تمرین با مسابقه متفاوت است. البته کاری را که من انجام دادم تاکنون هیچ کسی در تاریخ وزنه برداری ایران موفق به انجام آن نشده بود. سال گذشته توانستم در مسابقات جهانی آناهایم آمریکا رکورد مجموع دنیا را در دسته ۹۴ کیلوگرم جابجا کنم که برای اولین بار بود که چنین اتفاقی می افتاد. هر چند که این رکوردشکنی آن طور که باید به چشم نیامد مسئولان حمایت لازم را نکردند. البته این چیزها زیاد برایم در اولویت نیست چرا که من برای کشور خودم زحمت می‌کشم.

 او درباره اینکه آیا از مسئولان استان اصفهان گلایه دارد یا خیر، گفت: ترجیح می دهم راجع به این مسئله حرفی نزنم.

مرادی: رکورد شکنی هایم زیاد به چشم مسئولان نیامد/ باید نقطه ضعف‌ها را برطرف کنم

فرقی ندارد چه کسی به المپیک می رود

قهرمان المپیک ریو در مورد کاهش سهمیه ایران در المپیک توکیو و رقابتی که بین ملی پوشان در اردو برای رفتن به المپیک وجود می آید،گفت: متاسفانه ما هم جزو کشورهایی بودیم که سهمیه مان برای حضور در المپیک کاهش یافته است و چاره ای نیست و باید به قانون احترام گذاشت. مطمئنا هر کسی که آماده تر باشد به المپیک می رود و مدال کسب می کند.

در المپیک ریو 2 مدال طلا گرفتیم و قطعا اینجا هم هر کسی آماده تر باشد مدال می گیرد. مهم این است هر کسی که به توکیو اعزام می شود بتواند برای کشورمان مدال کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار