گازرسانی ۱۵۰ واحد صنعتی در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: گازرسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی استان در سال ۱۳۹۷ برنامه ریزی شده است.

گازرساني 150 واحد صنعتي در ايلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام  اعلام کرد: سال گذشته ۷۱ واحد و سال ۹۵ نیز ۴۷ واحد صنعتی از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۶۵ واحد صنعتی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: در چند سال گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت‌های آلاینده مانند گازوئیل و مازوت شده است که می‌تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

شمس الهی اضافه کرد: طرح‌های توسعه‌ای که در چند سال گذشته اجرا شده است با سرعت بیشتری امسال و سال آینده ادامه خواهند داشت و برنامه شرکت گاز این است تا در سال ۹۷ تعداد ۱۲۰ روستای دیگر استان را به شبکه گاز متصل کند.

 مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۷۰ روستا در استان با انتخاب پیمانکاران در دست اجراست و بزودی طراحی ۵۰ روستای دیگر با انتخاب پیمانکار آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از تعداد ۶۰۱ روستای استان ۳۵۲ روستا با ضریب نفوذ ۸۰ درصدی از شبکه گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام اضافه کرد: سال گذشته ۸۹ روستا و یک شهر (ماژین دره شهر) از نعمت گاز برخوردار شدند که با اجرای این پروژه‌های گاز رسانی، پنج هزار و ۵۰۰ انشعاب، ۲۴۵ کیلومتر شبکه توزیع و ۶۶ کیومتر خط تغذیه در استان ایلام اجرا شد.

وی درباره وضعیت شبکه گاز رسانی شهری نیز گفت: تنها سه شهر توحید، میمه و پهله زرین آباد از نعمت گاز برخوردار نیستند که کار اجرای خط تغذیه آن‌ها شروع شده است.

انتهای پیام/اس

 

150 واحد صنعتی گازرسانی می شود

برچسب ها: گاز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.